אא

וירג׳ין אטלנטיק וחברת התעופה הגדולה בהודו חתמו על הסכם קוד שייר

ענקית התעופה הבריטית וחברת IndiGo בשת״פ חשוב במיוחד. ל-'IndiGo' מדובר בהסכם נוסף שנחתם לאחרונה וזאת לאחר שחתמה לאחרונה עם אייר פראנס KLM על הסכם Code Share

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock
Virgin Atlantic ו-IndiGo חתמו על הסכם קוד שייר (Code Share), חדש בין בריטניה להודו, המציע חיבורים נוחים והרחבת ההזדמנויות לנוסעים המתמידים של החברות לצבור יותר נקודות. ההסכם שנחתם יביא לכך שלקוחות המזמינים כרטיס בחברת Virgin Atlantic יוכלו לטוס בטיסות לונדון הית'רו של חברת התעופה לדלהי ומומבאי ולהתחבר ל-7 ערים נוספות בהודו וממנה. בהמשך השנה ההסכם יורחב ויכסה 16 יעדים ברחבי הודו, כמו גם חיבורים לרשת האמריקנית המעובה של Virgin Atlantic דרך לונדון הית'רו. ההסכם יאפשר ל-Virgin Atlantic למכור מושבים לנוסעים המתחברים לטיסות אינדיגו. יעדי הקוד שייר הראשוניים בהודו כוללים את צ'נאי, בנגלורו, היידראבאד, קולקטה, אחמדאבאד, אמריצר, גואה, דלהי ומומבאי. היעדים הנוספים יכללו את קוצ'י, צ'אנדיגאר, ג'איפור, פונה, קוימבטורה, נאגפור, ואדודארה, אינדור וויסאקאפטנם. ההסכם יאפשר לחברי מועדון הנוסע המתמיד של וירג'ין אטלנטיק להגיע לכרטיסי בונוס מהר יותר ויעניק להם הזדמנויות לצבור הן נקודות וירג'ין והן נקודות בכל טיסות אשר בשיתוף הקוד עם אינדיגו. טיסות ה-codeshare יהיו זמינות השבוע להזמנה עבור נסיעות מעבר ל-27 בספטמבר, בכפוף לאישורים הנדרשים על ידי הרשויות. מטוס A320 של IndiGo.צילום: 123rf ג'והא ג'רווינן, המנהל המסחרי של-Virgin Atlantic: "אנחנו נרגשים להשיק שותפות קוד שיתוף חדשה עם IndiGo. הקיץ הזה מציין את תוכניות הטיסה הגדולות ביותר שלנו אי פעם מהודו עם שלושה קווים ישירים יומיים ללונדון והשותפות החדשה שלנו לוקחת את המחויבות שלנו לגבהים עוד יותר. IndiGo היא חברת התעופה הגדולה ביותר בהודו והרשת הענפה שלה תציע ללקוחותיה של Virgin Atlantic עוד יותר בחירה בעת נסיעה בין בריטניה להודו, וכן תציע חיבורים חלקים להמשך הנסיעה על פני רשת הנתיבים הענפה שלנו בארה"ב.״ "זה חדשות טובות גם עבור לקוחות מועדון הנוסע המתמיד שלנוו, שיוכלו לצבור נקודות יקרות. השותפות החדשה תיתן מענה לביקוש ההולך וגדל במהירות, לביקור חברים וקרובי משפחה, פנאי כמו גם נוסעים עסקיים המחפשים יותר בחירה בין בריטניה להודו."

'אינדיגו' ההודית, שהינה חברת התעופה בעלת הצי הגדול ביותר של מטוסי A320neo עם הזמנה מצטברת של 730 מטוסים, חתמה לאחרונה על הסכם קוד שייר נוסף עם קבוצת אייר פראנס KLM בחודש מאי השנה. שתי חברות התעופה ציינו כי ההסכם שנחתם ביניהן- ״פותח מספר שילובים לטיסות הלוך ושוב למטרות עסקים ופנאי, והנוסעים יוכלו לטוס ליעד לפי בחירתם בהזמנה אחת בודדת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותוירג'ין אטלנטיקIndiGoאינדיגוVirgin Atlantic

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: