"זה הזמן לחופשה בישראל!"
משרד התיירות משיק קמפיין קיץ חדש לעידוד תיירות פנים כדי לחזק את תעשיית התיירות בעקבות משבר הקורונה. אסף זמיר: "אנחנו עושים את מירב המאמצים לדאוג לבריאות הנופשים במסגרת התו הסגול". צפו בסרטון
אילת. צילום 123rf
משרד התיירות משיק קמפיין חדש לעידוד תיירות פנים שנועד לחזק את תעשיית התיירות בעקבות המשבר החמור ביותר מאז קום המדינה, שחווה בימים אלה תעשיית התיירות בישראל, כתוצאה ממגפת הקורונה. צפו בסרטון. הסלוגן שמוביל את הקמפיין: "זה הזמן לחופשה בישראל!" ובמסגרתו מופיעים תיירנים, בעלי צימרים ועובדי בתי מלון ואטרקציות תיירותיות מרחבי הארץ, שיקראו לישראלים לבוא, לטייל ולנפוש. הקמפיין בהיקף של 2.3 מיליון שקל מתפרסם בפלטפורמות דיגיטליות, ברדיו ובטלוויזיה. מטרת הקמפיין היא לעודד ישראלים לצאת לטיולים ולחופשות בארץ, ולסייע לתעשיית התיירות ולמאות אלפי העובדים בה והמתפרנסים ממנה. שר התיירות, אסף זמיר: "מי שנופש בתקופה הזו בישראל, גם נהנה מחופשה מהנה וגם מחזיר למשק עשרות אלפי עובדים שרק חיכו לחזור לעבודה בתחום שהם כל כך אוהבים. אנחנו עושים את מירב המאמצים לדאוג לבריאות הנופשים במסגרת התו הסגול ומאחלים לכם קיץ מהנה". במסגרת הקמפיין מציע משרד התיירות לציבור הישראלי סיורים באמצעות רשות הטבע והגנים, בסופי שבוע. בשלב הראשון יתקיימו הסיורים ללא תשלום בשמורות טבע, בגנים לאומיים ובערים נבחרות ברחבי הארץ. ההשתתפות תותנה בהרשמה מראש. בנוסף מפעיל משרד התיירות אתר אינטרנט ייעודי שהוקם במיוחד לקמפיין ומוצג בו ההיצע התיירותי לפי אזורים בארץ. כתובת האתר. במשרד התיירות קוראים לישראלים לצאת לחופשה ולשמור על הכללים כדי לסייע לחזרה לשגרה מלאה. מנכ"ל המשרד אמיר הלוי: "סגירה נוספת של המשק בכלל ושל תעשיית התיירות בפרט, עלולה להביא לקריסה של התעשייה ללא יכולת התאוששות. אין לי ספק שזה אפשרי גם להשאיר את אתרי הנופש פתוחים וגם לשמור על כללי הבריאות". משרד התיירות מתמקד בימים אלה, בין היתר, בשימור התשתיות התיירותיות ועסקי התיירות, במקביל למאמצים לפתוח את התיירות הנכנסת לישראל מחדש, ברגע שהמצב יאפשר זאת. אוהבים לטייל בארץ? כנסו לקרא על המלצות לטיולים בישראל.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}