אא

פסח באמסלם טורס: חבילות נופש ליאס איילנד באבו דאבי

החברה חכרה שני מטוסים לטובת שיווק חבילות נופש בפסח באי הפארקים, יאס איילנד אבו דאבי שבאיחוד האמירויות. יעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם טורס: "צופים שבעקבות חג הפסח, יעד זה יתחזק משמעותית ויצבור תאוצה". כמה עולה חבילות נופש ביעד?

יאס איילנד, אבו דאבי. צילום: 123RF יאס איילנד, אבו דאבי. צילום: 123RF
קבוצת אמסלם טורס, תשווק חבילות נופש לפסח באי הפארקים, יאס איילנד אבו דאבי שבאיחוד האמירויות. לטובת כך, החברה חכרה שני מטוסי נוסעים. הטיסות צפויות לצאת בשני מועדים: בין 11-18 באפריל או בין 18-25 באפריל ותתאפשר בחירה בין המלונות הבאים ביעד: קראון פלאזה, רוטנה, הילטון, WB ו-W. חבילות הנופש כוללות טיסה ישירה, כבודה עד 20 ק"ג לנוסע, אירוח במלון על בסיס ארוחת בוקר, כניסה חופשית ל-3 פארקים נבחרים עבור כל נוסע וחבילת גלישה לכל נוסע מעל גיל 7. מחירי חבילות נופש לדוגמה בהרכב של 2 מבוגרים + 2 ילדים: HOTEL CROWNE PLAZA YAS ISLAND 4 כוכבים מחיר לאדם בחדר זוגי: החל מ-1,199 דולר. מחיר לילד עד גיל 12 עם 2 מבוגרים בחדר זוגי: 795 דולר. HOTEL HILTON YAS ISLAND 5 כוכבים מחיר לאדם בחדר זוגי: החל מ-1,530 דולר. מחיר לילד עד גיל 12 עם 2 מבוגרים בחדר זוגי: 699 דולר. THE WB BY HILTON YAS ISLAND 5 כוכבים מחיר לאדם בחדר זוגי: החל מ-1,599 דולר. מחיר לילד עד גיל 12 עם 2 מבוגרים בחדר זוגי: 699 דולר.
עולם המים של יאס איילנדעולם המים של יאס איילנד
עולם המים של יאס איילנד. צילום: יח״צ Yas WaterWorld יאס איילנד (YAS Island) אבו דאבי מרוחק 3 שעות טיסה מישראל וכ-50 דקות נסיעה ברכב מדובאי וממוקם על חופי הזהב של האמירות. במקום מבחר בתי מלון ושפע של אטרקציות ופארקי קונספט, רובם מקורים וממוזגים. בין הבולטים שבהם: עולם הפרארי אבו-דאבי, עולם המים של יאס, קליימב ועוד. יעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם טורס: "אנו מאמינים ביעד זה כיעד בעל פוטנציאל אולטימטיבי לחופשה מהנה עבור כולם, בדגש גם על משפחות. על כן, החלטנו לחכור מטוסים ולהוציא כמות משמעותית של מטיילים ליעד המציע מזג אוויר קיצי, בטן גב, פארקים ואטרקציות מהמובילים והייחודיים בעולם. זוהי שעתה היפה של אבו דאבי להיחשף ולהתגלות בפני הציבור הישראלי, מדובר ללא ספק באחד היעדים המסקרנים והאטרקטיביים בעולם עבור הציבור הישראלי. יאס איילנד, מציעה חופשה מפנקת במחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד. כחלק מראיה כוללת, בנינו מספר חבילות נופש המותאמות לצרכים ולדרגות מחיר שונות. אנו צופים שבעקבות חג הפסח, יעד זה יתחזק משמעותית ויצבור תאוצה בהזמנות גם לחודשי הקיץ. חשוב לזכור שעל אף החום השורר בחודשי הקיץ באזור, מרבית הפארקים והבילויים מקורים, ממוזגים ומותאמים לכל תנאי מזג אוויר".
חוף הים של יאס איילנדחוף הים של יאס איילנד
חוף הים של יאס איילנד. צילום: יח״צ Yas Island

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםהדיל החםאבו דאביאמסלם טורספספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: