"אני במתח, בחרדה ובלחץ על עתידה של החברה"
כך כותב אורי סירקיס, במאמר מיוחד לגיליון החג של 'פספורט' שיצא היום (שלישי) לאור. מנכ"ל ישראייר צופה גל של מכירות ומיזוגים ביום שאחרי, ובכל זאת מציין: "הזיכרון שלנו קצר. כולנו אופטימיים בתעשיית התיירות". הטור המלא בגיליון החג של פספורט
צילום: יח"צ ישראייר
"אני במתח, בחרדה ובלחץ על עתידה של החברה, על עובדיה המסורים ועל ספקיה. אני משתדל לתעל את כל אלו לעשיה והפעלה חיובית של הצוות המדהים שלנו". כך כותב, אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר, בטור דעה מיוחד בגיליון החג של פספורט היוצא לאור היום. סירקיס מדבר על על היערכותה ופעילותה של החברה במהלך משבר הקורונה, מתריע על קשיי היציאה מהמשבר הצפויים לענף התעופה והתיירות וצופה כי ההתאוששות תהיה קשה וארוכה. "כבר במחצית פברואר פרסמנו תכנית עבודה למשבר הקורונה. התכנית מתעדכנת מדי יום. היא כוללת 250 עמודים מפורטים של פעולות, הערכות מצב ותרחישים. התכנית עוסקת בהיבטי תזרים, הוצאות, התאמות, טיסות ועוד. היא נועדה להבטיח את קיומנו במשבר ובימים שאחרי המשבר. כחלק מתכנית זאת בחרנו להמשיך ולהפעיל את הכוח שלנו בטיסות: אילת, מטען וחילוץ נוסעים. כל הפעולות שלנו מתואמות בזמן אמת עם רשות התעופה האזרחית, חדר המצב במשרד החוץ והמחלקה הבינלאומית במשרד הבריאות. אנו מקבלים הנחיות ופועלים בהתאם. את ציוד המיגון של הצוותים משרד הבריאות סיפק לנו. עמדנו על כך בכדי להבטיח רמת אמינות גבוהה. הצוותים שלנו הם מלאכים. אין לנו כל קושי באיוש הטיסות". סירקיס מעריך כי "רק בסוף 2023 נגיע להיקפי התנועה של 2019. אנחנו חייבים לקבל סיוע תזרימי בכדי לשרוד תקופה ארוכה וקשה זאת". עוד מוסיף מנכ"ל ישראייר: "הזיכרון שלנו קצר. כולנו אופטימיים בתעשיית התיירות. בחודשיים הראשונים של השנה פשטו רגל 3 חברות. לפני כן, הענף רעד, כש'אייר ברלין' ו'תומס קוק' עצרו את פעילותן. אין ספק שהנוסחה העגומה של רמת מינוף גבוהה, חוב מעיק, תנועה נחלשת, מחירים שחוקים ועלויות תפעול גבוהות - יביאו לגל של מכירות ומיזוגים." הטור המלא עם מנכ"ל ישראייר בגיליון 'פספורט' לחג הפסח אורי סירקיס. צילום: יח"צ
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}