הושקה אניית הפאר Silver Muse במונקו
האנייה החדשה ביותר בצי האניות של חברת הקרוזים תפליג באירופה במהלך הקיץ ואחרי כן בצפון אמריקה, דרום אמריקה והאיים הקריביים. אורי שנבל, מנכ"ל חברת 'סנורמה' נציגת מכירות של Silversea בישראל: "יותר ויותר צעירים מחפשים את חוויית ה"הכל כלול" גם בשייט יוקרה"
Shutterstock
חברת השייט Silversea השיקה השבוע במונקו את האנייה החדשה ביותר בצי האניות של החברה,אניית הפאר Silver Muse, בנוכחות הנסיך אלברט השני ומכובדים נוספים. השקת האנייה מסמנת תחילת עידן חדש עבור החברה ועבור תחום השייט היוקרתי. משקלה 40,700 טון, ועליה 596 נוסעים ו- 411 אנשי צוות, 298 סוויטות מפוארות ומרווחות, באטלר אישי, מסעדות גורמה, הופעות, בארים, ספא יוקרתי ועוד. האנייה צפויה להפליג באירופה במהלך הקיץ, לאחר מכן תפליג בצפון אמריקה, דרום אמריקה והאיים הקריביים. "תחום השייט ממשיך לצבור פופולריות בקרב מגוון נרחב של קהל הנופשים בכל רמות השייט ומשנה לשנה אנו רואים עלייה מתמדת בביקוש להפלגות. גם בתחום הפלגות היוקרה אנו רואים שינוי במגמה ועלייה בביקוש, אם בעבר מירב הנוסעים באניות היוקרה היו מטיילים וותיקים שמכירים את ענף השייט, בשנים האחרונות אנו רואים כי יותר ויותר צעירים בממוצע גילאי 40 בוחרים בחבילות הבוטיק ומחפשים את חוויית ה"הכל כלול" גם בשייט יוקרה, מציין אורי שנבל, מנכ"ל חברת 'סנורמה' נציגת מכירות של Silversea בישראל .
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}