אא

חגיגת עדלאידע עם אופיר טורס

חגיגת עדלאידע עם אופיר טורס, חופשת סקי בקלאב ולטור פילה באיטליה ולחובבי חופשת חוף ומזג אוויר שמשי, חגיגת פורים בחופי טנריף

חגיגת עדלאידע עם אופיר טורס. Playa de Las Teresitas חגיגת עדלאידע עם אופיר טורס. Playa de Las Teresitas

חברת התיירות 'אופיר טורס' מציעה לחגוג את פורים במגוון חופשות סוף שבוע באירופה.

חובבי הסקי יוכלו ליהנות מחופשה בקלאב ולטור פילה (Club Valtur Pila), שהינו מועדון הסקי המוביל באיטליה, הנמצא במרחק של 212 ק"מ ממילאנו. המועדון ממוקם בגובה 1800 מטר ונמצא בין מסלולי גלישה הנמשכים לאורך 90 ק"מ, כאשר מלבד לחוויית הסקי הוא מציע: חדר כושר, בריכת שחייה, בר, מסעדה, דיסקוטק ופעילויות בידור בערבים. חבילת האירוח כוללת: מסיבת פורים, טיסת אל על למילאנו ב-23 במרץ, 5 לילות על בסיס אירוח של פנסיון מלא, 5 ימי סקי פס, הדרכה, ציוד סקי, העברות ונציג ישראלי במקום – במחיר של החל מ-1349 אירו לאדם (בחדר זוגי). ישנה אפשרות ליהנות מהדרכת סקי בעברית, בתוספת תשלום, לקבוצה של עד 8 ילדים.

חובבי חופשת חוף ומזג אוויר שמשי, יוכלו לחגוג את פורים בנופש בטנריף, שבאיים הקנריים. החבילה כוללת: טיסה (דרך פראג) ב-21 במרץ, 7 לילות במלון , Globales Acuarioע"ב לינה וארוחת בוקר והעברות – במחיר של 819 אירו לאדם (בחדר זוגי). המעוניינים יוכלו להתארח במלון ברמת 4 כוכבים Interpalace by Blue Sea, במחיר של החל מ-922 אירו לאדם (בחדר זוגי).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: