חדש ב-NCL: אפליקצייה לתכנון חופשת השייט
אפליקציית Cruise Norwegian הושקה וזמינה בכל 16 אוניות החברה ומאפשרת לקרוזיונרים "להרגיש את החופש" בחופשת השייט
||צילום: shutterstock
חברת הפלגות הנופש נורוויג'ן קרוז ליין (NCL), הודיעה היום (שני) על השלמת פיילוט מוצלח של אפליקציית Cruise Norwegian לתכנון וניהול חופשת השייט והטמעתו ב-16 האוניות של נורוויג'ן קרוז ליין. האפליקצייה, לדברי החברה, היא ביטוי ישיר לקונספט "Feel Free" של נורוויג'ן קרוז ליין, המאפשר לאורחי החברה "להרגיש את החופש" מרגע ביצוע ההזמנה ועד לירידה מהאונייה. אנדי סטיוארט, נשיא ומנכ"ל נורוויג'ן קרוז ליין, אמר: "אחת המטרות המרכזיות שלנו כחברה היא שיפור מתמיד ומתמשך של חוויית האירוח עבור לקוחותינו. השקת האפליקציה Cruise Norwegian בכל האוניות שלנו היא פריצת דרך נוספת מבחינתנו, בדרך לקדמה וחידושים טכנולוגיים נוספים." בחברת הקרוזים מציינים כי המערכת קלה ונוחה לשימוש ותאפשר לנופשים לתכנן ולנהל את ההפלגה שלהם, בהתאמה מושלמת לצרכים האישיים, ולהעדפות ולרצונות המיוחדים שלהם. האפליקצייה תאפשר לאורחים:
- להזמין מראש מקום לכל אחד מסיורי החוף המוצעים בהפלגה
- לשריין מקום באטרקציות, בפעילויות ובמופעי הבידור
- להזמין שולחן בכל אחת ממגוון המסעדות שעל סיפון האונייה
- לעקוב אחר מסלול החופשה ולבצע צ'ק אין ישירות מהנייד
- להתעדכן בכל הפעילויות באוניה באמצעות חיבור מהיר ל-Wi-Fi
- לתקשר זה עם זה בכל רגע נתון, לפתוח קבוצות צ'אט מרובות משתתפים, לארגן מפגשים או לשתף תמונות וסרטונים, באמצעות חבילת שיחות והודעות ללא הגבלה, תמורת תשלום חד-פעמי בסך $9.95
- ליצור קשר עם המשפחה והחברים בבית ולבצע שיחות דרך האפליקצייה בתשלום של $0.79 לדקה, לשיחות יוצאות לרוב המדינות בעולם.
- לעקוב, בטרם עזיבת האונייה, אחר הרכישות שבוצעו במהלך ההפלגה
- לקבל מידע על זמני הירידה מהאונייה
- לקבל מידע ועדכונים על תכנית Cruise Next של נורוויג'ן קרוז ליין, ואפשרות לבדוק את מצב נקודות הצבירה בחשבון המועדון והצגת מידע נוסף על מגוון הצעות בלעדיות על הסיפון.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}