חדש: צ'אט עם פקיד הקבלה במלון
האם בקרוב ניפרד לשלום ממכשיר הטלפון בחדר בבית המלון ממנו נהגנו לצלצל לפקיד הקבלה עם מענות וטענות? חברת יאגו (IAGO) הישראלית פיתחה פלטפורמת צ'ט חדשה המאפשרת לאורחים לצ'וטט עם פקיד הקבלה דרך דף הפייסבוק של המלון. התאחדות המלונות תסייע לחברה בהפצת הפלטפורמה
האפליקציה שתגיד שלום לטלפון בחדר בבית המלון
הסוף למכשיר הטלפון בחדר בבית המלון ממנו נהגנו לצלצל לפקיד הקבלה עם מענות וטענות? חברת יאגו (IAGO) הישראלית פיתחה פלטפורמת צ'ט חדשה המאפשרת לאורחים לצ'וטט עם פקיד הקבלה דרך דף הפייסבוק של המלון. החברה הכלכלית של התאחדות המלונות בישראל הסכימה להפיץ את הפלטפורמה החדשה בבתי מלון בארץ. החברה המפתחת, שהוקמה בשנת 2015 ופעילה כיום בארה"ב ובישראל, חתמה על הסכם עם החברה הכלכלית של התאחדות המלונות בישראל לפיו האחרונה תציע את הפלטפורמה החדשה בעברית ובאנגלית לחברי ההתאחדות בתנאים מיוחדים: כאשר בתי מלון הכוללים עד 100 חדרים יזכו לקבל אותה בחינם. מלונות מעל 100 חדרים יזכו להתנסות בפלטפורמה החדשה בחינם למשך חודשיים, ובהמשך יזכו להנחה בשיעור של 50% מהתשלום החודשי במהלך השנה הראשונה. המלונאי אבי אגאג'ני, יו"ר החברה הכלכלית של התאחדות המלונות: "העולם המערבי מתקשר כיום בעיקר באמצעות הסמארטפון דרך אפליקציית וואטסאפ או פייסבוק מסנג'ר. בעידן החדש, דווקא ענף המלונאות נותר עד כה עם דרכי תקשורת השייכות לעולם הישן: תקשורת טלפונית רגילה". עוד לדבריו, אמנם, בשנים האחרונות יצאו לשוק אפליקציות ייעודיות לתקשורת בין אורחים לבתי המלון, "אולם, הן התבררו כלא יעילות. חברת IAGO הישראלית פנתה אלינו והציגה את הפלטפורמה החדשה שפיתחה לענף המלונאות: חיבור לדף הפייסבוק של המלון עם שאלות ותשובות בצ'ט, בכל עת (24 שעות ביממה), וקבלת מענה בזמן אמת". לדברי אגאג'ני, "בחנו את הפלטפורמה החדשה בפיילוט בבית המלון מרגוזה בתל אביב. מהר מאוד, התברר כי זהו שירות נהדר לאורחים, אשר מגדיל את שביעות רצונם ומשפר את התקשורת בין הצדדים. האורחים שואלים על אטרקציות תיירותיות באזור, על פאבים, מוזיאונים, מסעדות ודרכי תחבורה, על שעות הארוחות בבית המלון, שעות הצ'ק אאוט ואפילו מחירי לילה נוסף. אפשר לשאול את כל השאלות הללו ואחרות בנוחות מכל מקום ובכל שעה, והמענה אוטומטי ומיידי". לדברי רומי גורודסקי, מנכ"לית החברה הכלכלית של התאחדות המלונות: "החברה פועלת להוזלת עלויות ומחירים של מוצרים ושירותים שצורכים המלונאים, לצד איתור טכנולוגיות חדשניות, מוצרים ושירותים ברמה גבוהה לענף. המטרה מעבר להפחתת העלויות, גם שיפור רמת השירות לאורח וחוויה מוצלחת בבתי המלון".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}