אא

חופשה בסטייל ב-out of the blue בכרתים

אתר נופש ייחודי ומטופח השומר על האותנטיות היוונית ומשתדל לענות על כל ציפיות הנופשים. מנהל המלון: "אוהבים מאד לעבוד עם השוק הישראלי"

Out of the blue Out of the blue
יוון מציעה לא מעט אפשרויות לנופש, אך אין ספק שהריזורט OUT OF THE BLUE בכרתים, CAPSIS ELITE RESORT, עונה על כל הציפיות של נופש משפחתי ברמה גבוהה. האתר הענק (צריך להיות בכושר גופני טוב כדי להקיף אותו), שבבעלות משפחת קפסיס, מספק מגוון אפשרויות ופעילויות נופש. באתר חדרים סטנדרטיים, חדרי בונגלו, חדרי דופלקס, סוויטות ווילות משפחתיות, כשכל סוג שוכן באזור נפרד. הייחודיות של האתר והמרחבים הגדולים מקנים תחושה של חופש ושל שקט, ולמרות שבמקום נופשות לא מעט משפחות ישראליות, בזכות אופיו של האתר נוכחותם כלל אינה מורגשת. האתר OUT OF THE BLUE, המשווק בישראל ע"י חברת השטיח המעופף,  מוקף בשלל עצים וירק. האתר שוכן על חוף ים, ומחלק גדול מהחדרים נשקף המראה המרהיב של הים. כאמור, האתר מתפרש על שטח גדול מאד, ובכל המרחבים נטועים עצים ושתולים פרחים, ונראה כי מנהלי האתר משקיעים רבות בטיפוח הסביבתי. ככלל בכל רחבי האתר שמים דגש רב על נושא הניקיון והסדר, וצוות העובדים המיומן מקפיד על כל הפרטים במקצועיות רבה ובתודעת שירות גבוהה ולבבית. האתר משלב בין האותנטיות האדריכלית של המסורת היוונית והחדשנות המודרנית עם כל האמצעים, שנועדו להנעים את חופשתם של הנופשים. בחדרי הווילות היותר יוקרתיות, הבנויות בשתי קומות, יש אף בריכות שחייה פרטיות, ואילו הסוויטות המשפחתיות כוללות שני אגפי חדרים נפרדים ובריכת ג'קוזי במרפסת של אחד החדרים. הנופשים המתאכסנים באגף היוקרתי זוכים אף לחדר אוכל נפרד, בו הם סועדים את ארוחת הבוקר.
חח
בחלק גדול מהחדרים- נוף לים באתר 6 בריכות שחייה, כאשר חלק מהן משמשות מעין בריכות שחיה פרטיות בזכות החלוקה לאגפים והשטחים העצומים של האתר, וכך לכל אגף של אורחים יש למעשה בריכה משלו. באחת הבריכות הגדולות מגלשות מים לטובת הילדים ובני הנוער, והן פועלות במשך כל היום תחת שמירה קפדנית. במלון יש גם מתחם הפעלה מיוחד לילדים, המאובזר במיטב המתקנים, המשחקים והצעצועים, וכן מועדון ייחודי לבני הנוער. ובנוסף מוצעים לפעילות הנופשים מגרשי ספורט מגוונים: טניס, כדורגל, כדורגל חופים ועוד. המלון פועל בשיטת 'הכל כלול' ומציע 3 ארוחות ביום, ובנוסף גלידרייה- קונדיטוריה, המציעה מגוון גלידות ועוגות לנופשים.   מלבד חדר האוכל הכללי במלון עוד שלוש מסעדות ייחודיות: איטלקית, יוונית ואסיאתית, בהן יכולים לסעוד ללא תשלום נוסף כל האורחים על בסיס הכל כלול. במלון יש גם מתחם ספא גדול ובו חדרי טיפולים המצוידים במיטב האמצעים החדשניים והמשוכללים ומציעים לנופשים מגוון טיפולים לא שגרתיים. לרשות המלון חוף ים פרטי, ולמתאכסנים באגף היותר יוקרתי מקומות שמורים בחוף עם מיטות שיזוף.
חוףחוף
חוף ים פרטי. OUT OF THE BLUE מנהל התפעול של המלון, אנטוניוס סטאמו, מסתובב בכל רחבי המלון בכל שעות היום כדי לפקח מקרוב שהכל מתנהל כהלכה, וניתן לפנות אליו בכל הערה או בקשה. במלון אוהבים מאד את השוק הישראלי, המספק להם את מרבית הנופשים. אנטוניוס סטאמו מספר ל'פספורט' כי: "השוק הכי גדול שלנו הוא השוק הישראלי. בעונה שעברה 75% מכלל האורחים שלנו הגיעו מישראל. השנה יש לנו הרבה חברות מישראל החוגגות את האירועים שלהם אצלנו. אנחנו עובדים הרבה מאד עם השוק הישראלי, ובמיוחד עם השטיח המעופף, ואני מאד אוהב לעבוד איתם. אנחנו מודעים לדרישות של השוק, ועושים הכל לענות על הציפיות". על חשיבות השירות ללקוחות, עליה הוא מקפיד במיוחד, אומר המנהל: "לתת ללקוח מה שהוא מצפה. המטרה שלנו היא לענות לציפיות של הלקוח, שהוא יעזוב את המלון שמח, כאשר המלון סיפק לו את כל מה שרצה. יש לנו יתרון מבחינת הביטחון, במיוחד לשוק הישראלי ולכלל האורחים. יוון היא יעד בטוח, ובמיוחד המלון שלנו, שסגור מבחוץ ומקיפה אותו חומה, ואי אפשר להיכנס אליו אלא רק בשער הכניסה, שיש בו כל הזמן שמירה". אנטוניוס סטאמו מפתיע ומספר כי למרות המצב הכלכלי ברוסיה, המלון לא נפגע מבחינת השוק הרוסי: "יש לנו אורחים מרוסיה שחוזרים כל שנה עם אותו הרכב משפחתי. הם באים לשבועיים, חודש, חודשיים, והמצב לא משפיע עליהם. נכון, הם לא מוציאים את הכסף, שהיו מוציאים בעבר, אבל ממשיכים להגיע כל שנה. בגלל המצב הביטחוני בטורקיה וגם בגלל המצב הפוליטי בין המדינות, הם מעדיפים לבוא ליוון".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: