אא

חופשה בראש אחר: הטיול שלא תשכחו

חגיגת כדורגל עם מסי בברצלונה, מופעים עם מיטב הזמרים באירופה, טיולים קולינריים בהתאמה אישית והיד עוד נטויה. תשכחו מהחופשה המשפחתית המסורתית שהכרתם. זה הזמן לצאת לנופש עם ערך מוסף

|אילוסטרציה. צילום: 123RF|מסעדות קונספט. אילוסטרציה. צילום: 123RF |אילוסטרציה. צילום: 123RF|מסעדות קונספט. אילוסטרציה. צילום: 123RF
נסו לדמיין את המחזה הבא. אתם יושבים באיצטדיון הקאמפ נואו וצופים במשחק של ברצלונה. ממש בסמוך אליכם מתרוצץ לו מסי עם הכדור לקול תשואות האוהדים המשולהבים ואתם בעננים מרוב התרגשות. פחות התחברתם? בואו ננסה שוב. אתם עומדים בסמוך לבמה במילאנו, רגע לפני ההופעה של ביונסה. המעריצים שואגים מהתרגשות ומרעיפים אהבה על הזמר/ת המועדפת עליהם. המוסיקה מתנגנת ולא מאפשרת לכם להישאר לעמוד במקום. אתם זזים עם הקצב ומרגישים כמו בתוך חלום.
אילוסטרציה. צילום: 123RFאילוסטרציה. צילום: 123RF
הופעות בחו"ל. אילוסטרציה. צילום: 123RF בשנים האחרונות הופכים המחזות הללו למציאות של ממש עבור עשרות אלפי ישראלים הפוקדים את אירועי הספורט המובילים, הקונצרטים, הפסטיבלים והאירועים הנחשקים המתקיימים מעבר לים. לא עוד חופשה משפחתית קלאסית שנועדה לסמן וי על עוד מוזיאון, אתר תיירות או מלון אלא חופשה בעלת ערך מוסף, אשר נועדה לאפשר לכל נוסע להתחבר אל משאת נפשם. "אם בעבר חופשות שכללו משחקי כדורגל או הופעות באירופה נחשבו למנת חלקן של השכבות העליונות באוכלוסייה, הרי שכיום אנו נמצאים בעידן שונה לחלוטין", מסביר אבינועם מרום, מנכ"ל חברת "טיקטים" מבית תלמה נסיעות המתמחה בחופשות המשלבות אירועים מסוגים שונים ברחבי העולם. "מדי שנה ניתן לראות יותר ויותר ישראלים הבוחרים לשלב את האהבה הגדולה שלהם לספורט, למוסיקה, תרבות, קולינריה ותחומי עניין נוספים יחד עם חופשה בחו"ל. זהו סוג נופש שמסייע ללכידות המשפחתית ומשאיר טעם של עוד".
אילוסטרציהאילוסטרציה
כבר לא רק לשכבות העליונות: משחקי כדורגל בחו"ל. אילוסטרציה לדבריו של מרום, מדינת ישראל נמצאת במגמת עלייה מתמדת בתחום חופשות האירועים בחו"ל, ואף ניצבת בשורה אחת יחד עם המדינות המובילות באירופה. "אמנם אנחנו קטנים מבחינת גודל, אבל בכל הקשור לתיירות אירועים ישראל היא סוג של מעצמה קטנה, לפחות בטופ 5 באירופה. אלו נתונים מעוררי גאווה שמראים עד כמה הישראלים מעוניינים ליהנות ולמצות עד תום את החופשה שלהם. האפקט של ספיגת חוויית המשחק או הקונצרט בחו"ל מוכיחה את עצמה, מה שגם שהמחירים כיום הם אטרקטיביים ומאפשרים כמעט לכל אחד להגשים את החלום האישי שלו". אוכל, קדימה אוכל נדבך תיירותי נוסף אשר זוכה לביקושים הולכים וגוברים בקרב התייר הישראלי מקורו בתחום הקולינריה. כיאה לישראלים הידועים כחובבי טעמים, ריחות ותרבויות אוכל ורסטיליות, מחפשים יותר ויותר אנשים אחר האפשרות להתנסות בסדנאות קולינריות במקומות כמו איטליה או צרפת או לחלופין לצאת לטיול גסטרונומי ייעודי, בין אם על טהרת האלכוהול והפאבים באי הבריטי, טיולי טאפאסים במדריד, סיורי גבינות ויין יוצאי דופן באיטליה וצרפת ועוד. "הישראלים אוהבים אוכל מכל הצדדים והזוויות האפשריות", מוסיף מרום. "חוץ מלטעום וליהנות משפע של מאכלים, אנחנו אוהבים לחקור את תהליך הבישול וכמובן לבשל בעצמנו, להכיר מקרוב את חומרי הגלם ולקחת חלק פעיל בתוך החוויה הקולינרית. כשאפשר לשלב את כל זה עם חופשה בחו"ל, זהו מצב אידיאלי". ואם זה לא מספיק, על רקע עליית תכניות ריאליטי הבישול כמעט בכל בית, מציעה חברתLemon Guru מבית תלמה נסיעות, מסעות אקסקלוסיביים בקבוצות קטנות עם אוטריטות קולינריה, כמו השפים אסף גרניט ועומר מילר, או עם הגסטרונומית, מיכל אנסקי, אשר יחשפו אתכם אל עולמות חדשים המשלבים אוכל משובח, נופים קסומים ותרבויות יוצאות דופן. "יש משהו יוצא דופן ומרגש באפשרות לצאת עם בכירי ענף הקולינריה לטיול אישי", מוסיף דורון חדד, מנכ"ל Lemon Guru. "מדובר על מסע מיוחד במינו, שעבור כל חובב אוכל הוא בגדר התגשמות חלום. אין לי ספק כי מי שיבחר בחופשה המיוחדת הזו יחזור מלא חוויות והתרגשות".
מסעדות קונספט. אילוסטרציה. צילום: 123RFמסעדות קונספט. אילוסטרציה. צילום: 123RF
מסעדות קונספט. אילוסטרציה. צילום: 123RF

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: