אא

חופשה על גלגלים

נסיעה לחו"ל עם ילדים יכולה להיות חוויה מדהימה או סיוט במקרה של היערכות לא נכונה. אספנו עבורכם כמה טיפים נבחרים שידאגו כי הטיול המשפחתי מעבר לים יעבור חלק ועם מינימום תקלות. לפניכם: המדריך לנסיעה ברכב שכור בחו"ל עם הילדים

Shutterstock Shutterstock
נסיעה ברכב עם הילדים בחו"ל לא חייבת להיות מעיקה או מאתגרת, אלא חוויה משפחתית מהנה ומגבשת, אותה ילדיכם ואתם תזכרו באהבה שנים רבות קדימה. כל מה שצריך זה להתכונן לנסיעה היטב ולשים לב לנקודות הקטנות אך החשובות שיעשו את כל ההבדל. "פספורט" ערך עבורכם מדריך מיוחד לקראת הנסיעה המשפחתית ברכב שכור - לגזור ולשמור. בהשכרת רכב עם המשפחה - הגודל כן קובע כשמדובר בנסיעה משפחתית עם ילדים אין מקום לפשרות. בחרו לכם רכב מרווח אשר מתאים לצרכים המדויקים שלכם. קחו בחשבון את מספר הילדים הנוסעים איתכם, העגלות וכמות הציוד לה תזדקקו. חשוב לבחור מכונית גדולה. ברכבי סטיישן או מיני-מיניוואן, לילדים יש מספיק מקום לשחק ולהתרווח בנסיעות הארוכות ותהליך העמסת המטען שלכם מהיר ונוח יותר, מבלי מאמץ מיותר שעשוי להעכיר על החוויה ומבלי להעביר חלק מהמטען לאזור המושבים לצד הנוסעים. רכשתם כרטיסי טיסה? הזמינו כבר רכב זוכרים את הטיפ הקודם לגבי סוגי הרכב אשר מתאימים יותר לנסיעה עם הילדים? זמינות מכוניות שכורות בחו"ל יכולה להיות נמוכה ביעדים מסוימים ובתקופות מסוימות, בעיקר אם מעוניינים ברכב גדול ומרווח יותר, רכב אוטומטי או מיניוואן. על מנת לא להגיע קרוב לתאריך הנסיעה ולגלות שלא נותרו עבורכם מכוניות מתאימות, ההמלצה הגורפת היא להזמין את הרכב מספיק זמן מראש, עדיף בדיוק כשמסיימים להזמין את כרטיסי הטיסה. תמיד טוב להיות מוכנים בנסיעות ארוכות עם ילדים קטנים כדאי לבחור בדרך המהירה, הישרה, המסומנת והמוארת ביותר. הביטו במפה ובדקו אם במסלול יש קטעי דרך קשים ומסוכנים, כמו כבישים צרים ומפותלים. כך תדעו מראש מתי לבקש מהילדים להיות בשקט כדי לאפשר לכם להתרכז בנהיגה. חשוב להצטייד באוכל ושתייה. בנסיעות ארוכות מומלץ לעצור להתרעננות ומתיחת רגליים אך תמיד טוב לדעת שאם יהיה עיכוב בדרך יהיה משהו לנשנש. בנוסף, הכינו שקיות לאיסוף הלכלוך ושמירה על הסדר ברכב. כדאי גם להקפיד ולהחזיר את הרכב ברמת הניקיון שבה קיבלתם אותו, כך תמנעו מחיוב בגין עלות ניקיון מיוחד מחברת ההשכרה.
rentacarrentacar
נוסעים בטוח לא רק בישראל יש נהגים שמשתוללים על הכביש. לכן, בכל נסיעה בחו"ל, גם אם הנסיעה קצרה, חיוני שכל ילד ותינוק יישבו במושב הבטיחות המתאים להם. נוסעים עם תינוק מתחת לגיל שנה? אנו ממליצים כי תביאו את מושב הבטיחות שלכם מהארץ. לפני כל נסיעה חשוב לבדוק שהמושב מותקן כשורה ומהודק בחוזקה אל המושב האחורי באמצעות חגורת הבטיחות. נסו להזיז את הכיסא. הוא עדיין "רוקד"? סימן שצריך להדק עוד. "כבר הגענו?" צלמו את המפה בהגדלה, גזרו את קטע המסלול שתעשו בכל יום, והניחו את "המפה היומית" במושב האחורי. כך, במקום לשאול אתכם מדי כמה דקות אם "כבר הגענו?", יוכלו הילדים לראות בעצמם לאן נוסעים ומתי מגיעים. בכל מקרה, חשוב לעשות הפסקות בנסיעה כדי לתת לילדים להתאוורר, זה יעזור גם להם וגם לכם. איך מעבירים את הזמן? צעצועי הרכבה ויצירה ישעשעו ילדים בני שלוש ומעלה. כמו כן, כדאי להביא אתכם מוזיקה או סיפורים שהקטנים אוהבים במיוחד. הילדים הבוגרים יכולים לארוז לעצמם טאבלטים עם משחקים שונים או משחקי חשיבה, חומר קריאה או כל דרך יצירתית אחרת שתוכל להעסיקם. לנסוע בראש שקט חשוב מאוד לוודא אילו ביטוחים כלולים במחיר השכירות. במרבית מדינות אירופה קיימת השתתפות עצמית במקרה של נזק או גניבה שיכולה להגיע אף למאות ולאלפי יורו. חלק מחברות השכרות הרכב מציעות "החזר השתתפות עצמית", המאפשר לשוכר לקבל החזר של סך השתתפות העצמית בה חויב ע"י חברת ההשכרה בהתאם לתנאי הביטוח. ההחזר מכסה מקרי נזק וגניבה כאחד. בארה"ב מומלץ לוודא שבמחיר ההזמנה כלול ביטוח צד ג' מורחב על מיליון דולר אמריקאי. אל תתפשרו על איכות, ובחרו להשכיר את הרכב בחברת השכרה בינלאומית, עם פריסת תחנות רחבה, המספקת מענה לתקלות באופן מהיר ויעיל בכל מקום בו תהיו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: