אא

חילופי מנכ"לים בדלתא איירליינס

ריצ'ארד אנדרסון,מנכ"ל חברת התעופה האמריקנית יפרוש מתפקידו ב 2 במאי, 2016. אד בסטיאן, נשיא דלתא, ימונה למנכ"ל החל מ-2 במאי, 2016, וגלן האונסטיין, סגן נשיא בפועל, ימונה לנשיא דלתא

אד בסטיאן אד בסטיאן

מועצת המנהלים של דלתא איירליינס הודיעה שריצ'רד אנדרסון בחר לפרוש מתפקידו כמנכ"ל החברה, החל מ-2 במאי, 2016. במועד זה יעלה לתפקיד יושב ראש בפועל של מועצת המנהלים של דלתא איירליינס.

דן קרפ, יו"ר מועצת המנהלים.: "ריצ'רד היה מנהיג ומנכ"ל יוצא דופן. שילובו הייחודי של יכולות אסטרטגיות ותפעוליות, וכן מחוייבותו לעובדים, לתרבות הארגונית, ללקוחות ולבעלי המניות – הגדירו מחדש את דלתא והובילו אותה לדרך חדשה לגמרי וטובה יותר של טיסות ברחבי העולם. תחת הנהגתו של ריצ'רד, דלתא הפכה לחברת התעופה הרווחית והמנוהלת בצורה הטובה ביותר, אשר באופן תמידי מעניקה שירות לקוחות מצוין. כל מועצת המנהלים מודה מקרב לב על השירות שלו, על ההנהגה שלו ועל תהליך התכנון המתחשב הרצוף שלו. תוכניתו של ריצ'רד היא בעשייה כבר מספר שנים והיא תשמור על כך שדלתא תהיה בראש התעשיה הבינלאומית".

אד בסטיאן (Ed Bastian), נשיא דלתא, ימונה למנכ"ל החל מ-2 במאי, 2016, וגלן האונסטיין (Glen Hauenstein), סגן נשיא בפועל, ימונה לנשיא דלתא (President), גם החל מ-2 במאי, 2016. גיל ווסט (Gil West) מקודם באופן מיידי לסגן נשיא בפועל בכיר ומנהל תפעול ראשי.

ריצ'רד אנדרסון: "אד היה חלק קריטי מהצלחת דלתא. הוא מנהיג יוצא דופן והיה שותף יקר ערך בהנהגת השינוי הבלתי רגיל של דלתא בעשור האחרון. כך גם גלן וגיל הם מנהיגים יוצאים מן הכלל אשר הובילו את הטרנספורמציה של רשת הטיסות של דלתא, המוצר והתפעול. יש לי הערכה רבה ביותר לאד, גלן וגיל, אישית ומקצועית, ואני סמוך ובטוח שהם ינהיגו את דלתא לרמות אפילו גבוהות יותר של תפקוד".

"אד בסטיאן ינהיג את קבוצת הניהול הטובה בתעשייה העולמית. תוכנית דלתא והתפתחותה הניהולית יצרה את קבוצת הניהול הטובה ביותר בתעשיית התעופה הגלובלית," הוסיף דן קרפ, יו"ר מועצת המנהלים.

החל מרגע זה, מועצת המנהלים אף ממנה את סטיב שיר (Steve Sear), נשיא בינלאומי וסגן נשיא בפועל למכירות בינלאומיות. סטיב ינהיג את ארגוני האטלנטי, אסיה-פסיפיק ואמריקה הלטינית וזאת בנוסף למכירות הבינלאומיות.

החל ממינוי ריצ'רד אנדרסון ליו"ר בפועל ב-2 במאי 2016, פרנק בלייק, דירקטור נוכחי בדלתא, ימונה לדירקטור מוביל למועצת המנהלים של דלתא איירליינס.

דן קרפ יפסיק לכהן כיו"ר מנהל אך ישאר במועצת המנהלים של דלתא. "דן קרפ היה מנטור מצויין וקולגה כיו"ר מועצת המנהלים של דלתא מאז 2007, משפקח על ההתחדשות הראויה לציון של דלתא כמנהיג המוכר של עסקי התעופה הגלובליים," מסר ריצ'רד אנדרסון.

חילופי מנכ"לים בדלתא איירליינסחילופי מנכ"לים בדלתא איירליינס
חילופי מנכ"לים בדלתא איירליינס

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: