אא

סיטונאי התיירות: תנועת התיירים לאיטליה נמשכת כסדרה

רעידת האדמה החזקה שפקדה הלילה את ארץ המגף לא משפיעה לעת עתה על תנועת התיירים למדינה. הסיטונאים מרגיעים: "מדובר באזור שמרוחק משדות התעופה ואתרי התיירות הפופולאריים. אפשר להמשיך ולטייל ברוגע"

מחוז אומבריה מחוז אומבריה
ממדי ההרס של רעידת האדמה שהתרחשה הלילה באיטליה החלו הבוקר להתברר, כאשר לפי הערכות רשויות ההצלה והחירום המקומיות ברעידה שהתרחשה בעיירה רייטי שבמשולש הגבולות של מחוזות אומבריה, לאציו ואברוצו ונמדדה בעוצמה של 6-6.2 בסולם ריכטר, נהרגו  38 בני אדם, עשרות נפצעו ו-150 איש נוספים מוגדרים כנעדרים, פרט להרס רב ששורר באזור. על אף הבשורות הקשות, מבהירים היום (רביעי) סיטונאי הנסיעות והתיירות בשיחות עם "פספורטניוז" כי מדובר באזור "מועד לפורענות" שבו התרחשו בעבר רעידות אדמה בעוצמות חזקות (האחרונה שבהן ב-2009 גבתה כ-300 הרוגים) אשר מרוחק ממוקדי התיירות הפופולאריים של איטליה.  בועז וקסמן, בעלים ויו"ר חברת "אופיר טורס", הוסיף לשדר עסקים כרגיל: "לשמחתנו לא היו כלל נפגעים ברעידת האדמה מקרב המטיילים הישראלים. נכון לעכשיו אין שום שינוי בתכניות הטיולים המאורגנים של החברה שלנו לאיטליה, כולל 6 טיסות שבועיות וישירות המתכוננות לעיר טרייסטה. כמו כן לא נרשמו עד שעה זאת שום ביטולים מצד נופשים ישראלים שצפויים לצאת עימנו מחר לטיולים ברחבי איטליה".
בועז וקסמןבועז וקסמן
בועז וקסמן. "לא היו נפגעים ישראלים" "הישראלים מוזמנים להמשיך לטייל ברומא, טוסקנה, ונציה, באזור אגמים ובכל יתר המקומות שאנחנו כל כך אוהבים לבקר בהם", מכריז יאיר די קאסטרו, מנכ"ל חברת "סולו איטליה", שמוסיף: "האזור בו התרחשה רעידת האדמה ידוע כבעייתי מזה שנים רבות, אבל מצד שני אפשר להיות רגועים, שכן הוא מרוחק מהאזורים התיירותיים המוכרים שיש לארץ המגף להציע".
יאיר די קסטרויאיר די קסטרו
יאיר די קסטרו. "אפשר להיות רגועים" מי שעוד שיחרר מסר מרגיע הוא גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת ישראייר, המשווקת טיסות, חבילות וטיולים לרומא, ורונה ומילאנו. לדבריו: "רעידת האדמה הייתה באזור אומבריה שמרוחק משדות התעופה אליהם אנו מפעילים טיסות. לא הורגשו פניות מיוחדות או ביטולים, כך שאפשר להמשיך בחופשה כרגיל". כזכור, לפי דוח רש"ת שפורסם לפני כשבועיים, איטליה נמצאת במקום הרביעי כיעד אליו טסו הכי הרבה ישראלים בחודש יולי 2016, עם  133,548 נוסעים, 6.9% מכלל סך הנוסעים ועליה של 8.31% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
גיל סתיוגיל סתיו
גיל סתיו. "לא הורגשו ביטולים"  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: