טוסו להזמין: MAX השיקה כרטיס אשראי חדש
ראש בראש עם פליי קארד של אל על: הבוקר הושק כרטיס אשראי חדש - skyMAX של MAX בשותפות עם "סמארט אייר" מקבוצת תלמה. מנכ"ל MAX: "הכרטיס משנה את כללי המשחק. מהיום אפשר לצבור ולטוס עם איזו חברה שרוצים". כמה כסף שווה נקודה בכרטיס?
מתוך הקמפיין לקידום ה-skyMAX החדש. צילום: יחצ|שחקן חדש בעיר. נציגי סמארט אייר
שחקן חדש בשוק כרטיסי האשראי: כחצי שנה לאחר שנפרדה מבנק לאומי והפכה לגוף פיננסי עצמאי, השיקה הבוקר (א') MAX (לשעבר לאומי קארד) את SKYMAX, כרטיס אשראי חוץ בנקאי חדש. בשורה התחתונה, הכרטיס החדש צפוי לטלטל את השוק. למה? מאחר והוא מאפשר לצבור נקודות טיסה בכל חברות התעופה בניגוד, למשל, לפליי קארד של אל על המאפשר לצבור נקודות טיסה אך ורק באל על. גם יחס ההמרה בכרטיס החדש, כך טוענים בחברה, הוא מהטובים כיום בשוק: עומד על 1:160, כלומר כל רכישה ב-160 שקל שווה נקודת SKYMAX אחת. עוד נמסר כי עסקאות מול מוסדות ורשויות ממשלתיים יחושבו לפי יחס המרה של 1:320. כמו כן, לצד אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות להזמנת טיסות, מאפשר הכרטיס ניצול נקודות גם להזמנת בתי מלון, בתי הארחה ובהמשך יתווספו מוצרים משלימים אחרים מתחום התיירות. זאת ועוד, כחלק מהליך החדרת/השקת הכרטיס החדש, לקוחות יקבלו את 100 הנקודות הראשונות בחינם וכן פטור מדמי עלות חודשיים, בגובה של 19.90 שקל בחודש, חינם למשך חצי שנה ראשונה. במסיבת עיתונאים שהחברה קיימה במשרדיה בבני ברק, לקחו חלק גם נציגי "סמארט אייר" מקבוצת תלמה, ארז בוסו, מנכ"ל ומהבעלים ועוז גור, סמנכ"ל שיווק ומכירות וכן אייה מגן, מנכ"לית תלמה, השותפים למהלך. בוסו לפספורטניוז: "בחודשים האחרונים 'סמארט אייר' חברה ל-MAX כדי להקים את המיזם המשותף שיביא בשורה חדשה לשוק הישראלי, והיום אנחנו נרגשים להשיק אותו. במיזם המשותף באים לידי ביטוי הטכנולוגיה המתקדמת של סמארט אייר, ההיצע הרחב שלנו בתלמה והיתרון ש-MAX נותנת עם יחס המרה של נקודות לטיסות הטוב ביותר בשוק". על תכניות עתידיות נוספות של "סמארט אייר", סיפר בוסו באחרונה בראיון מקיף לפספורטניוז. לראיון המלא הקליקו כאן כך הוא נראה. כרטיס SKYMAX החדש. צילום יחצ לשאלת פספורטניוז האם לפליי קארד של אל על באמת יש מה לדאוג היום? השיב בוסו: "כן בהחלט. הפלטפורמה של skyMAX נותנת ללקוח אפשרות להמיר נקודות בכל חברת תעופה, בכל זמן ולכל יעד - מה שאין למתחרים. המטרה שלנו להגיע לקהל הרחב ולא רק לקהל פרימיום שהיום הוא בעיקר מי שנהנה מפליי קארד". רון פאינרו, מנכ"ל MAX אמר במסיבת העיתונאים כי הכרטיס יפתח בפני הצרכן הישראלי עולם חדש של אפשרויות ברכישת טיסות לחו"ל. הכרטיס החדש מאפשר, לראשונה, ניצול נקודות צבירה בכל חברות התעופה, כולל חברות לואו-קוסט, לכל היעדים ובכל הטיסות, ללא מגבלת הקצאות ובכל תקופות השנה. זאת, תוך שמירה על יחס המרת הנקודות הטוב בענף. עוד לדברי פאינרו, "השמיים הפתוחים לא חלחלו לחברות האשראי אשר עדיין מציעות מענה חלקי וכובל. היום אנחנו משנים מהיסוד את כללי המשחק עם כרטיס אשראי חדש שמאפשר לצרכן חופש בחירה אמיתי ברכישת טיסות. בכך, הצרכן יכול ליהנות ממחירי השוק התחרותיים ולמקסם את התמורה שהוא מקבל עבור כל נקודה". לדברי פאינרו, הכרטיס החדש הוא למעשה הראשון והיחיד בו יש משמעות אמיתית לירידת המחירים שחלה בענף הטיסות לחו"ל. מאחר והלקוח יכול להזמין טיסות מכל חברות התעופה, במחירים הטובים ביותר בהתאם לכוחות השוק, ניתן לממש את הנקודות באופן חופשי, ללא כל הגבלה, ובכך למקסם את התמורה שמקבלים עבור כל נקודה. זאת ועוד, בשל העובדה כי הכרטיס אינו משויך לקבוצת תעופה כזו או אחרת, ואינו כולל הסדרי עמלות מולן, הרי שהצרכן יכול ליהנות מהמחירים הטובים ביותר. עוד נמסר כי לקוחות שחברים במועדוני תעופה אחרים נהנים פעמיים – גם מצבירת נקודות ב-SKYMAX בכל הוצאה בכרטיס וגם מצבירת נקודות במועדוני הנוסע המתמיד השונים כאשר מממשים נקודות אלה לטיסות. אז איך זה באמת עובד? לרגל השקת הכרטיס, הקימה MAX זירת אונליין ייעודית להזמנה ולמימוש הנקודות שנצברו, בשיתוף עם פלטפורמת הזמנת מוצרי התיירות מהמובילות בענף – smartair מקבוצת תלמה נסיעות ותיירות. לזירה הייעודית ניתן להיכנס בכתובת www.sky.max.co.il. לאחר הליך התחברות קצר, ניתן לבחור טיסה או חבילת נופש ולבצע את ההזמנה. יתרת הנקודות לניצול תעמוד לנגד עיני המשתמש בכל עת וניתן יהיה לבחור בכמה מהן להשתמש. לראשונה, ובאופן ייחודי, ניתן יהיה להשתמש בנקודות לתשלום עבור הטיסה וכל התוספות הנלוות לה, כגון מסי נמל, דלק ועוד. מחיר הטיסה שיופיע כבר יכלול מראש את כל המרכיבים, כך שלא יהיו הפתעות ותוספות של "הרגע האחרון". אלו, עשויות להגיע לסכומים משמעותיים ועל פי רוב הצרכן נדרש לשלם עבורן תוספת במזומן. מצטרפים חדשים ייהנו ממתנת הצטרפות של 100 נקודות, פטור מדמי כרטיס לחצי שנה ומהטבות שוטפות כחלק מתוכנית הפינוקים המוכרת והאהובה של MAX. שחקן חדש בעיר. מימין לשמאל במסיבת העיתונאים: רון פאינרו, מנכ"ל MAX, אייה מגן, מנכ"לית תלמה וארז בוסו, מנכ"ל סמארט אייר. צילום: ספיר פרץ זילברמן
כל ישראלי רביעי טס לפחות פעמיים לחו"ל
עולם הטיסות לחו"ל חווה מהפכה של ממש בשנים האחרונות. על פי נתוני רש"ת שפורסמו בשבוע שעבר, מספר הישראלים שטסו לחו"ל זינק ב-125% בעשור האחרון. אם ב-2010 נרשמו בנתב"ג כ-3.9 מיליון יציאות של ישראלים, הרי ששנת 2019 צפויה להסתיים עם נתון מרשים של למעלה מ-8 מיליון. הסיבות לכך רבות, אולם השורה התחתונה ברורה: טיסות הפכו ממצרך יוקרתי ששמור לבעלי אמצעים, למוצר נגיש ופופולארי הרבה יותר. נתונים אלה מקבלים גיבוי גם בתוצאות סקר עדכני שערכה MAX לרגל השקת הכרטיס, ממנו ניתן לשרטט קווים לדמותו של צרכן התיירות הישראלי. מהסקר עולה כי, כל ישראלי רביעי טס לפחות פעמיים לחו"ל בשנה האחרונה. לשאלה "בפעם האחרונה שטסת לחו"ל, דרך מי הזמנת את הטיסה", השיבו 31% כי הזמינו באמצעות אתר או אפליקציה להשוואת מחירים, 24% מהנשאלים הזמינו דרך אתר או אפליקציה של חברת תיירות, לאחר מכן: סוכנות נסיעות (21%) ובמקום האחרון - ישירות בחברת התעופה או במלון (19%). עוד עולה מהסקר כי הדרך השכיחה ביותר להזמנת נופש בחו"ל היא הזמנת טיסה ומלון בנפרד, כאשר 53% מהישראלים עושים זאת כך. בנוסף, ממצאי הסקר מגלים כי 62% מהישראלים בוחרים מראש את היעד שאליו ירצו לטוס ורק אז מחפשים טיסות ומלונות. 32% מהישראלים, נתון לא מבוטל, בוחרים ביעדים בהם מוצעים דילים אטרקטיביים. כרטיסי אשראי המאפשרים המרת נקודות לכרטיסי טיסה קיימים מזה מספר שנים בענף, אולם נהנים מפופולריות נמוכה, כך עולה מהסקר. רק 15% מהנשאלים השיבו כי יש ברשותם כרטיס אשראי שכזה. יחד עם זאת, 54% מהנשאלים מודעים לקיומו של כרטיס שכזה מה שמעיד כי הפוטנציאל בענף גדול מאוד, אך טרם הופיע בשוק כרטיס אטרקטיבי דיו שזכה להיענות ציבורית נרחבת. הסיבה העיקרית לכך, ככל הנראה, היא ש-44% מהנשאלים העידו כי הם אינם מחזיקים בכרטיס שכזה, מאחר והם אינם מאמינים שיצליחו לצבור נקודות אשר יאפשרו המרה לכרטיס טיסה. כאן נכנסה MAX לתמונה. פאינרו מסכם: "עולם הנסיעות לחו"ל טס קדימה ועבר שינויים מהותיים בכל הנוגע להיקף הטיסות, התדירות והאופן שבו אנחנו מזמינים חופשה. אולם, שינוי זה לא קיבל עד כה מענה צרכני הוליסטי מצד חברות כרטיסי האשראי, אשר עדיין מציעות מענה חלקי וכובל. היום אנחנו משנים מהיסוד את כללי המשחק עם כרטיס אשראי חדש שמאפשר לצרכנים חופש בחירה אמיתי ברכישת טיסות. בכך, הצרכן יכול ליהנות ממחירי השוק התחרותיים ולמקסם את התמורה שהוא מקבל עבור כל נקודה". מתוך הקמפיין לקידום הכרטיס החדש
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}