תל אביב 21°c
ניו יורק 10°c
לונדון 4°c
פריז 1°c
ברלין 1°c
אתונה 20°c
לרנקה 21°c
אא

טרווליסט זכתה בפרס ה-Booster

איגוד השיווק הישראלי, העניק לחברה את הפרס על מהלך דיגיטלי במבצע גרילה, שבו הציעו טיסה בדולר אחד והגיעו לכ-2 מיליון חשיפות, עם 25,000 אינטרקציות

צילום 123rf צילום 123rf
חברת טרווליסט השוואת מחירי תיירות ונופש, זכתה בפרס ה-Booster למהלכי דיגיטל של איגוד השיווק הישראלי. במסגרת המהלך, שהתבצע בספטמבר 2019, הוצעו בטרווליסט כרטיסי טיסה בדולר אחד לשלושה יעדים באירופה – בודפשט, בוקרשט, פראג. הטיסות "הוחבאו" ברחבי האתר במגוון תאריכים עבור יציאות בחודש נובמבר. ערוצי השיווק כללו משפיען רשת, קבוצות פייסבוק עם מאות אלפי גולשים ואינסטגרם והגיעו למליוני חשיפות. במסגרת המהלך שיתפה טרווליסט פעולה עם בליק תיירות, אשר לקחו חלק במהלך והציגו את הכרטיסים בדולר למכירה בזירת השוואת המחירים. במהלך הניעו לפעולה למעלה מ-100 אלך איש. נימוקי השופטים לזכיה: טרווליסט הצליחו לייצר פעילות דיגיטלית חכמה ואינטראקטיבית במטרה לייחס לעצמם את תפיסת המחיר הזול והאטרקטיבי. בוצעה עבודה יפה מאד של הבנת הצורך והתאמה שלו לביצוע פעילות המתאימה לדיגיטל בלבד, כיוון שמאפשר שיתוף מהיר במיוחד. השימוש בכלים הדיגיטליים היה מדויק וחכם, כמו גם בחירת המשפיען, והתוצאות העסקיות יפות מאד. תוצאות המהלך: 2 מיליון חשיפות, 25,000 אינטראקציות, 87% גידול בטראפיק בהשוואה ליום קודם, 376% גידול בחיפוש המותג בהשוואה ליום קודם. ההד התקשורתי פרץ את גבולות הרשת, והמהלך זכה לחשיפה משמעותית גם בטלוויזיה. המשפיען יבגני זרוביסקי בעל מאות אלפי עוקבים ומזוהה עם מציאת טעויות ברשת. העלה פוסט בפייסבוק, אינסטגרם וסטורי - שמצא טיסה לפראג בדולר, וכנראה שיש פה טעות. בנוסף לפוסטים שיבגני העלה, טרווליסט פנתה אקטיבית לגולשים שהזמינו את הטיסה שישתפו בפוסטים של המהלך על עצם אישור הזמנת הטיסה בדולר. תמר גרזון מנכ"לית טרווליסט: "יצאנו במבצע ייחודי בו מוצגות בטרווליסט טיסות בדולר למגוון יעדים, בשיתוף עם אחד הלקוחות שלנו, בליק תיירות. שאיפתנו בטרווליסט היא לתת את ההיצע הגדול ביותר של טיסות זולות כאשר הגולש משווה מחירים בענף התיירות, כמו גם חבילות נופש, אבל עם הנוחות של אתר בשפה העברית, מגוון מחירים והצעות מסוכנים ישראלים ובינלאומיים. וכן, אפילו טיסה בדולר" לדברי יעל תמיר, סמנכ"ל בליק: "קמפיין "טיסות בדולר" של טרווליסט ובליק הוכיח את עצמו, הן ברמת ההיענות והן בשביעות רצון הלקוחות. הצלחת קמפיין שיווקי מורכב תמיד משיתוף פעולה מוצלח, ודגש על תפעול ושירות לקוח מצוינים דבר המעודד עשייה של קמפיינים עתידיים."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםPassportech&Bizטרווליסטבליק תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: