יונייטד משיקה פלטפורמה ללקוחות ארגוניים להתאמה אישית וניהול עצמי של תוכניות נסיעות עסקיות
יונייטד איירליינס אמורה להיות חברת התעופה הראשונה שמציעה התאמה אישית שכזאת בתהליך ההתקשרות באמצעות הפלטפורמה החדשה שלה, United for Business Blueprint, שמתוכננת להשיק. בסוף 2022
יונייטד איירליינס. צילום: 123rf
חברת יונייטד איירליינס הכריזה על פלטפורמה חדשה שתאפשר ללקוחות ארגוניים להתאים אישית את תוכנית הנסיעות העסקיות שלהם עם החברה. הפלטפורמה החדשה יכולה לכלול לנוסעים החברים בתוכניות הנאמנות של חברת יונייטד איירליינס כולל United Corporate Preferred. בחברת התעופה מציינים כי תוכנית הנאמנות של תיטיב עם לקוחות עסקיים ותאפשר להקל על העבודה בזמן נסיעה, כולל הזמנת מושבים מרווחים יותר ב-Economy Plus® וגישה לאינטרנט אלחוטי; ותמריצים כמו הנחות על נסיעות פנאי לעובדים. בהודעה מיוחדת שפרסמה החברה היא מציינת כח בכוונתה להשיק פלטפורמות חדשות נוספות עבור לקוחות עסקיים להתאמה אישית וניהול מלאה של תוכניות נסיעות עסקיות. לקוחות יונייטד יוכלו כעת לעבוד עם נציג מכירות של חברת התעופה כדי לבחור מקטלוג המוצרים הנרחב של חברת התעופה כדי לבחור את התוכנית המתאימה ביותר לצרכי הנסיעות העסקיות שלהם. ״עם היכולת הנוספת להתאים את האפשרויות הללו לטיסות בודדות, נוסעים ויעדים בודדים, יונייטד אמורה להיות חברת התעופה הראשונה שמציעה רמה זו של התאמה אישית בתהליך ההתקשרות באמצעות הפלטפורמה החדשה שלה, United for Business Blueprint, שמתוכננת להשיק. בסוף 2022. "הצרכים של הלקוחות שלנו משתנים, וזה הזמן המתאים לעבור מעבר למודל החוזה האחד-מתאים לכולם שהפך לסטנדרט בכל התעשייה", אמרה דורין בורס, סגנית נשיא בכירה למכירות עולמיות של יונייטד. "ליונייטד יש חבילת הטבות ושירותים מהשורה הראשונה והלקוחות שלנו ראויים להזדמנות לנצל את ההצעות שהם הכי מעריכים. הקול של הלקוחות שלנו שיחק תפקיד מהותי באופן שבו הפלטפורמה החדשה הזו נבנתה, ותימשך לעצב איך זה יתפתח בעתיד".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}