אא

על המפה: יוסי פתאל נבחר לתפקיד סגן נשיא אופט"א

הישג למנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת, שנבחר לתפקיד סגן נשיא ארגון אופט"א וליו"ר הוועדה לענייני תעופה ויאט"א פה אחד. בכנס השתתפו 170 נציגים מ 50 מדינות מתוך 84 מדינות החברות בארגון. יוסי פתאל: " זוהי הכרה והבעת אמון במדינת ישראל"

יוסי פתאל עם מר סוניל קומאר יו"ר ארגון אופט"א ויו"ר ארגון סוכני הנסיעות ההודי. צילום: לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל|נ יוסי פתאל עם מר סוניל קומאר יו"ר ארגון אופט"א ויו"ר ארגון סוכני הנסיעות ההודי. צילום: לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל|נ
הישג חשוב ומכובד ליוסי פתאל. בכנס שנערך באיסטנבול בסוף השבוע שחלף, נבחר מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, לתפקיד סגן נשיא ארגון אופט"א וליו"ר הוועדה לענייני תעופה ויאט"א פה אחד. בכנס השתתפו 170 נציגים שייצגו חמישים מדינות מתוך 84 מדינות החברות בארגון. זו הפעם השנייה בהיסטוריה שישראלי נבחר להנהלת הארגון. הפעם הקודמת הייתה בקדנציה שחלפה, גם היא של יוסי פתאל. הבחירות נעשו במסגרת ערב הגאלה של הוועידה, בהשתתפות שר התיירות של טורקיה, שגרירים ממדינות שונות ובחסות ארגון TURSAB- התאחדות הסוכנים הטורקית. עוד במסגרת ערב הגאלה הוענק מגן הוקרה מיוחד למנכ"ל הלשכה על תרומתו הייחודית לארגון ולחברים בו.
ננ
תעודת ההוקרה שקיבל יוסי פתאל   פתאל דיווח כי במסגרת הכנס התקבלו מספר פניות של סוכני נסיעות ממדינות שונות בבקשה ליצירת קשר עם חברי הלשכה. הנהלת הארגון החליטה לקיים את אחת מישיבותיה הקרובות בישראל. ארגון אופט"א קיבל את הזמנת טורקיה לערוך את הכנס באיסטנבול דווקא בתקופה זו, תחת הקריאה כי ענף התיירות הינו מעבר למחלוקות מדיניות וסכסוכים פוליטיים. הטרור הינו בעיה עולמית שאין להיכנע לה בשום מקרה ויעד. לדברי פתאל, ארגון אופט"א נמצא במגמת צמיחה גדולה כאשר רק לאחרונה, הצטרפו לארגון מדינות המזרח החשובות: סין, יפן, הונג קונג, הפיליפינים וסינגפור. בנוסף, הארגון יפתח משרד בדוחה, קטאר, בקרוב ולאחרי כן צפויות להצטרף לארגון גם התאחדויות של מדינות האמירויות והמזה"ת. פתאל הנרגש אמר לפספורטניוז בתגובה לבחירה: "זוהי אמנם בחירה אישית שלי, אבל מה שבאמת חשוב היא העובדה שזאת הכרה והבעת אמון במדינת ישראל כמובילה וכמקבלת החלטות בתעשיית התיירות העולמית".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: