אא

לרגל הכנס השנתי: חגיגת קניות באתונה

מותגי על לצד שווקי פשפשים, רשתות בין לאומיות לצד חנויות מקומיות ואאוטלט ענק ומרשים. לרגל הכנס השנתי הנערך באתונה קבלו את המלצות פספורטניוז לחובבי הקניות הנמצאים בבירה היוונית בימים אלו

אתונה. צילום: ליאור מרום אתונה. צילום: ליאור מרום
אתונה מסתמנת כאישה האולטימטיבית. היא  בעלת היסטוריה מרשימה, אבל לא "דודתית" כזו, אלא צבעונית ותוססת. ויש בה הכל מהכל: תרבות ענפה ואתרים מלפני 3000 שנה, מוזיאונים לא רעים וחופי ים במרחק יריקה. ולא פחות חשוב: היא נמצאת במרחק שעתיים טיסה. ובין לבין, כשתרפו רגע מההיסטוריה ותרצו לצלול עמוק לתוך ההווה, היא תציע לכם מגוון לא רע של קניות, המתאימות לכל טעם וכיס. אז רגע לפני שאתם נוחתים בנמל התעופה אלפתריוס וניזלוס (וכן, גם הוא נשמע כמו איזה קדוש), הפעילו את אפליקציית המפות אוף ליין של העיר (ATHENS MAP OFFLINE ובטוח יש עוד כמה לא רעות) וצאו לדרך! אם אתם מחפשים מותגים אז כדאי שתתחילו לשנן: KOLONAKI . השכונה הכי שווה לחיפושים. ואם נדייק ברחובות אז כדאי להסתובב בעיקר ב Skoufa, Patriarchou Ioakeim ו- Tsakalof. ומה אפשר למצוא שם? את הבוטיקים של דיור, פראדה, גוצ'י ולואי ויטון אבל גם חנוית מושקעות של SEPHORA (בכתובת  2 Milioni, Kolonaki ) בה אפשר למצוא את כל חלומות הטיפוח בערך, כלבו HONDOS (6 Merlin Street) שמציע מגוון מותגים לגברים, לנשים וילדים , הבוטיק הטרנדי(FREE SHOP (50, Voukourestiou Street שמחזיק פריטי מותגים ייחודיים כמו מרג'ילאלה ובלנסיאגה, חנות ההלבשה התחתונה האיטלקית  (INTIMISSIMI  (27, Voukourestiou Street שכיף להיכנס אליה גם אם רק רוצים למשש בדים נעימים, סניף גדול של ZARA (22 Skoufa&Pindarou street), שמציע גם פריטים שלא מגיעים לארצנו הקטנטונת. ואל תדאגו. יש עוד הרבה. פשוט צריך לשוטט, ואם הרגליים כואבות אפשר לנוח בכל אחד מבתי הקפה המנקדים את הרחובות. אם אתם פשוט אוהבים לקנות רחוב Ermou הוא בעצם מדרחוב שאורכו קילומטר וחצי ומספר החנויות בו אין סופי. השפל הכלכלי והקניונים החדשים אומנם הורידו אותו מגדולתו אבל עדיין נעים להסתובב בו ולמצוא מציאות. אז באלה חנויות שווה לעצור (מלבד הרגילות כמו H&M, מנגו וכדומה)? מארקס אנד ספנסר (במספר 33) בשביל הלבשה תחתונה איכותית ואקססוריס לא רעים, BILL COST (במספר 14) לאופנה טרנדית ובייחוד למכנסיים בשלל גזרות, KELLYS (במספר 17) לפריטים ממש זולים (אבל לא תמיד איכותיים) אבל בעיקר בשביל התיקים המגניבים, ו- OYSHO (במספר 56) בשביל שמלות הבית שאפשר לצאת איתן בכייף החוצה.
MONASTIRAKIMONASTIRAKI
MONASTIRAKI. שוק הפשפשים החביב במיוחד בימי ראשון   אם אתם חובבי וינטג' בין אם מדובר באומנות או פריטי יד שנייה שחייבים להיות אצלכם בארון, היעד עבורכם הוא מונסטיראקי (MONASTIRAKI), שוק הפשפשים של אתונה השוקק חיים בעיקר בימי ראשון (אבל מתפקד כשוק גם בשאר ימות השבוע). ומה אפשר למצוא בו? ספרים, ציורים, בגדים, מזכרות, עתיקות ועוד שלל הפתעות כמו שרק שוק פשפשים יודע להציג. אגב, הבונוס הוא הנוף מסביב. מבט לכיוון הנכון ותוכלו למסור ד"ש לאקרופוליס. אם הגשם מפתיע אתכם קניון זו לא מילה גסה. ובאתונה יש כמה לא רעים. אז לאיזה כדאי לקפוץ? ליד נמל התעופה של העיר עומד בגאון ה-FACTORY OUTLET שהוא הרבה יותר מסתם קניון. הוא נחשב לאאוטלט הכי גדול באירופה לבגדים והנעלה וציוד ספורט. כך שאם יש לכם זמן אחרי הנחיתה או לפני ההמראה שווה לחשוב על קפיצה. אופציה נוספת מרשימה ביותר הוא קניון GOLDEN HALL (כתובת: 37 A Kifisias, Maroussui) שבו מעל 130 חנויות שוות ביותר. רשימה חלקית: זארה הום (כלים, מצעים, פריטים מהממים לילדים ואפילו "בגדי בית" שאפשר בכייף ללכת איתם לעבודה), גאפ, בנטון, אימג'ינריום ועוד שתי חנויות ילדים קסומות: פטיט באטו ושוגר אנד ספייס. אם השקיות יכבידו עליכם, תמיד אפשר לעשות עצירה בסטארבקס או במסעדת הנודלס המפורסמת, וואגממה.
ככ
לא לשכוח לעצור לנוח ולאכול משהו בדרך

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: