אא

מלון חדש נפתח בראש פינה. בדקנו איך זה מרגיש לנפוש בעידן הקורונה

רגע אחרי שנפתח נאלץ לסגור את שעריו בגלל הקורונה. אתמול מלון אדמונד החדש בראש פינה הושק שוב בכפוף לתו הסגול של משרד הבריאות. איך זה מרגיש לנפוש בעידן הקורונה? בדקנו

מלון אדמונד ראש פינה. צילום: אורי אקרמן מלון אדמונד ראש פינה. צילום: אורי אקרמן
"אני חושב שאני המנכ"ל היחיד שפותח מלון חדש לגמרי פעמיים: רגע לפני הקורונה ועכשיו", כך אמר לפספורטניוז עומר פורת, מנכ"ל מלון אדמונד שהושק אתמול (ה') בראש פינה. המלון שנפתח להרצה בסוף נובמבר 2019, סגר את שעריו באמצע מרץ בגלל הקורונה ואתמול, ה-18 ביוני, נפתח שוב בכפוף להנחיות התו הסגול של משרד הבריאות. "למען בריאות אורחינו, אנחנו מקפידים על הנחיות משרד הבריאות בכל הרמות ועל כללי היגיינה נוקשים. החדרים עברו חיטוי, צוות המשק מחליף כפפות בין חדר לחדר, בחדר האוכל השולחנות ניצבים במרווחים שנקבעו והאוכל מוגש לסועדים על פי ההנחיות", אומר פורת.
מלון אדמונד ראש פינהמלון אדמונד ראש פינה
הספריה במלון אדמונד, ראש פינה. צילום: אורי אקרמן 66 חדרים מתוכם 4 סוויטות. חדר במלון. צילום: אורי אקרמן
מלון אדמונד ראש פינהמלון אדמונד ראש פינה
"סבון של פעם" בחדרי רחצה. צילום: אורי אקרמן
מלון אדמונד ראש פינהמלון אדמונד ראש פינה
החל מ-330 שקל לטיפול גוף. חדר טיפולים בספא של המלון שפתוח גם לאורחים מבחוץ. צילום: אורי אקרמן

מה במלון?

השם: ניחשתם נכון. מלון אדמונד קרוי על שמו של הברון אדמונד דה רוטשילד, שעל חיבורו למושבה הוותיקה ראש פינה בוודאי למדתם בשיעורי היסטוריה. אם לא, יש ויקיפדיה. "חשבנו שנכון להוקיר את הברון", אומר לנו פורת. המיקום: קצת אחרי הפנייה הראשונה ימינה בכניסה לראש פינה, נמצא המלון. מבנה אבן לא קטן-לא גדול שנבנה לא מזמן על מה שהיה פעם אזור חנייה לבאי המרכז המסחרי הסמוך. אגב, בצמוד למרכז המסחרי הישן שכולנו מכירים, נפתח בימים אלה "שופינה" - מרכז מסחרי פתוח חדש, ממש ליד המלון. החדרים: במלון 66 חדרים מתוכם 4 סוויטות, כולם בנויים סביב בריכת השחייה. לרובם מרפסות ויש גם כמה בלי. חדרים קטנים עם רצפה מצויירת, מסך TV, מיטה זוגית בגודל סטנדרטי (לא קינג סייז), קומקום לקפה/תה, עיצוב בגוונים רגועים נעימים. בצ'ק אין, מקבלים בחדר מים ושוקולד. הספא: ממוקם ליד הבריכה וחדר הכושר. בספא מגוון טיפולים במחירים של 330 שקל ומעלה לטיפול. אם אתם מאלה שאוהבים לשחרר את זה ברצינות, תבקשו את שגית לטיפול רקמות עמוק. אה, ויש גם סאונה יבשה. את הרטובה, התו הסגול אוסר להפעיל לפי שעה. חדר יין: השוס של המלון, במידה ואתם חובבי יין. תמורת 25 שקל לאדם, אורחי המלון מוזמנים לסדנת יין בחדר היין כולל טעימת יינות רמת הגולן וגבינות. "אצלנו אין גבינות של תנובה וטרה. כל הגבינות שלנו - בארוחת הבוקר ובחדר יין - הן ממחלבת הבוטיק 'בת הרים'", אומר פורת.
מלון אדמונד ראש פינהמלון אדמונד ראש פינה
25 שקל לאדם לסדנת יין בחדר היין במלון. צילום: ספיר פרץ זילברמן האוכל: תשכחו מחדרי האוכל הגדולים של אילת. כאן מדובר בחדר אוכל קטן וגם הבופה לא מעמיס. בכפוף להנחיות משרד הבריאות, האוכל מוגש לסועדים המתבקשים לעמוד במרחק של 2 מטר זה מזה בתור לאוכל. והאוכל, טעים: דגים, בשרים, מנות צמחוניות וסלטים המוגשים במנות אישיות קטנות. גם הלחמים ארוזים בשקיות אישיות.
מלון אדמונד בראש פינהמלון אדמונד בראש פינה
כאן לא לוקחים לבד. האוכל מוגש לאורחים. צילום: ספיר פרץ זילברמן בר וספרייה: 'לורנס בר', הבר של המלון מציע תפריט משקאות ומנות אישיות של שף המלון. מצידו השני של הבר יש ספרייה קטנה עם כורסאות קטיפה בורדו וגם קמין לימי החורף הקרים. המחיר: 1,250 שקל לזוג ללילה באמצע השבוע ו-1,450 שקל לזוג ללילה בסופ"ש על בסיס חצי פנסיון. עד סוף חודש יוני המלון מאפשר הזמנת לילה אחד בסופ"ש. המלון הוא למבוגרים ולילדים מעל גיל 14.
מלון אדמונד ראש פינהמלון אדמונד ראש פינה
השיק את המלון פעמיים. עומר פורת, מנכ"ל מלון אדמונד בראש פינה. צילום: ספיר פרץ זילברמן
מלון אדמונד ראש פינהמלון אדמונד ראש פינה
חדר כושר מאובזר. צילום: אורי אקרמן
מלון אדמונד ראש פינהמלון אדמונד ראש פינה
הכניסה לבר. צילום: אורי אקרמן
מלון אדמונד ראש פינהמלון אדמונד ראש פינה
מאחורי הבר, נמצאת הספרייה. צילום: אורי אקרמן
מלון אדמונד ראש פינהמלון אדמונד ראש פינה
1,250 שקל ללילה באמצע שבוע. צילום: אורי אקרמן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםנופשים בישראלמלון אדמונד ראש פינה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: