ישרוטל: כ-60% מאורחי התיירות הנכנסת מגיעים דרך סוכני נסיעות
התפוסה הממוצעת ב-2018 עמדה על כ-75.6%, כאשר ההכנסה הממוצעת לחדר בלי מזון ומשקאות עמדה על 716-437 שקל. שיעורי התפוסה,ההכנסות וכל שאר המספרים מאחורי רווח השיא של הרשת, בכתבה
צילום: shutterstock|צילום: shutterstock|
רשת ישרוטל רשמה רווח שיא של כ-163 מיליון שקל עם הכנסה של 1.440 מיליארד שקל. עיון במספרים שהביאו את רשת המלונות המצטיינת בראשות המנכ"ל ליאור רביב, מראה מספר עובדות מעניינות על הדרך אל רווח השיא. כ-20% מהאורחים של רשת ישרוטל מגיעים מתיירות נכנסת, כאשר כ-74% מגיעים כבודדים וכ-26% בקבוצות, כאשר הדבר המעניין שכ-60% מהאורחים מגיעים באמצעות סוכני הנסיעות. עיקר התיירות הנכנסת כ-66% מהאורחים, מגיעה מאירופה. כ-16% ממזרח אירופה, כ-13% מצרפת, כ-6% מאנגליה. יתר האורחים כ-44%, מגיעים מארצות הברית ומדינות נוספות. שהייה ממוצעת של האורחים המגיעים באמצעות סיטונאי תיירות היא כ-10 ימים. ההכנסות מהחדרים, לינה בלבד עמדה על כ- 932.2 מיליון לעומת כ-834.3 מיליון שקל אשתקד. ההכנסות על מזון ומשקאות צמחו לסך של 380.6 מיליון שקל לעומת סך של כ-366 מיליון שקל. מלון כרמים, ישרוטל. צילום: shutterstock הכנסות אחרות עמדו על סך של כ-127.238 מיליון שקל לעומת סך של כ-122 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2017. שיעור התפוסה הממוצע עמד על כ-75.6% לעומת 76.6% ב-2017, ההכנסה הממוצעת לחדר, לינה בלבד היה בין 716-437 שקל, (תלוי בסוג קבוצת המלון), לעומת הכנסה ממוצעת של 675-439 שקל ב-2017. ההכנסה מ-8 מלונות הרשת באילת הסתכמה ב-750.361 מיליון שקל לעומת 727.612 מיליון שקל אשתקד גם מ-8 מלונות. ההכנסה הממוצעת לחדר עמדה על 541 שקל לעומת 513 שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור התפוסה הממוצעת היה על 75% לעומת 76% ב-2017 . ההכנסה משאר המלונות, 11 במספר הסתכמה בכ-661.6 מיליון שקל לעומת 571.408 מיליון שקל ב-2017, כאשר אז היו 9 מלונות. ההכנסה הממוצעת לחדר עמדה על 689 שקל לעומת 646 שקל ב-2017. שיעור התפוסה הממוצע היה 76% לעומת 775 אשתקד.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}