אא

383,050 ישראלים ביקרו בקטלוניה ב 2015

חבל קטלוניה ובירתו ברצלונה ממשיך להיות מהיעדים המבוקשים על ידי התיירים הישראלים גם השנה. לשכת ההתיירות של קטלוניה מציינת כי בשנתיים החולפות נרשמה עלייה של למעלה משישה אחוזים במספר התיירים הישראלים שביקרו בחבל הארץ שבצפון ספרד

|17|| |17||
בשנת 2015 ביקרו 383,050 נוסעים ישראלים בקטלוניה- נתון המצביע על עלייה של יותר מ- 6 אחוזים בשנתיים האחרונות. כך נמסר במפגש שהתקיים בת"א ביוזמת לשכת התיירות של קטלוניה, עם סיטונאים וסוכני נסיעות מישראל מובילים בתחום הסקי, באירוע השתתפו: מרתה טקסידור- מנהלת ישראל בלשכת התיירות של קטלוניה, ג'ולי אלגרה אלקאזאר- מנהל לשכת התיירות של ליידה והפירינאים, איוואן גינר לויוראירו נציג בכיר מאתרי הסקי המובילים וקריסטינה פסטור מנהלת בכירה משדות התעופה של ליידה וגירונה. הקטלונים הציגו בפני המשתתפים את מגוון האפשרויות לבניית חופשת סקי משפחתית באתרים המגוונים הנמצאים ביעד, והדגישו בפני המשתתפים את הסיבות המציבות את קטלוניה כיעד מוביל לחופשות נוחות ומתאימות למשפחות, ובינהן מרחק הנסיעה מברצלונה ומערים אחרות- דבר המאפשר שילוב של טיולים הן בטבע והן בעיר. חבל קטלוניה המשתרע בצפון ספרד, מתבדל באופיו משאר מחוזות המדינה. רכס הרי הפירנאים, שמגיע כמעט עד לחופי הים התיכון, וכמובן בירתה המפורסמת ברצלונה, הם חלק מהשילוב הייחודי של הנוף הפראי לצד אטרקציות רבות ומגוונות- מה שהופך את חבל קטלוניה ליעד מבוקש עבור הישראלים באופן קבוע.
1717
קטלוניה: 17 אתרי סקי בפירינאים. תמונה: יח"צ   מרתה טקסידור- מנהלת ישראל בלשכת התיירות של קטלוניה: "אנו שמחים לראות עלייה רבה ומתמדת במספר התיירים הישראלים המבקרים בברצלונה, קוסטה בראווה וכל ברחבי קטלוניה ונשמח לראותם גם מבקרים בפירינאים ובאתרי הסקי בקטלוניה. האתרים שלנו מציעים לתייר הישראלי ומשפחתו חופשה חורפית מושלמת ומשתלמת לצד אפשרות לטיול מהנה במקומות מדהימים ומיוחדים, המציעים מגוון פעילויות המתאימות לכל אדם ולכל גיל."  
קטלוניהקטלוניה
מימין לשמאל:קריסטינה פסטור,מרתה טקסידור, ג'ולי אלגרה אלקאזאר ואיוון גינר לויוראירו

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: