אא

לא אולם ולא גן: מהם היעדים החלומיים להתחתן בהם בקיץ?

עונת החתונות הקיצית כבר בפתח, ולא מעט זוגות מאתגרים את אורחיהם בהזמנות חתונה מעוטרות המבקשות מהם לחצות יבשות וימים. אם עדיין לא סגרתם את חתונת הקיץ שלכם, בדקנו ב-Booking.com מהם 5 המקומות השווים לחגוג בהם חתונת קיץ מהאגדות. מזל טוב

הרי את מקודשת לי. פסל בכפר "החתונות" גרטנה גרין הרי את מקודשת לי. פסל בכפר "החתונות" גרטנה גרין
ואלה הם 5 המקומות שדורגו על ידי גולשי אתר Booking.com במקומות הגבוהים ביותר בקטגוריית "חתונות" במהלך חודשי הקיץ:

1. גרטנה גרין, סקוטלנד

גרטנה גרין (Gretna Green) הוא כפר סקוטי המפורסם בשל היסטוריה ארוכה ורומנטית הכוללת סדרה של חתונות שהתקיימו בו בסתר בשנת 1754. בשנה זו עלה גיל המינימום לנישואין באופן משמעותי, וזוגות צעירים החלו לברוח כדי להתחתן בכפר שנמצא ממש על הגבול שבין אנגליה וסקוטלנד. הפרקטיקה הזו זכתה לכינוי "חתונת הסדן (Anvil Wedding)" משום שהחתונות נערכו בחנות נפח ישנה. מלון מומלץ לליל כלולות: אם אתם רוצים לבקר בכנסייה? או לברוח מהגשם הסקוטי הבלתי נמנע? תוכלו לשהות מעבר לרחוב, בבית ההארחה Anvil View Guest House שזכה לדירוג גבוה מהאורחים.
סקוטלנד, אנגליהסקוטלנד, אנגליה
כלים שלובים. פסל בחזית חנות הנפח הישנה בגרטנה גרין. צילום: שאטרסטוק

2. סן מיגל דה איינדה, מקסיקו סיטי

האדריכלות הצבעונית ומוזיקת הרחוב החגיגית בסן מיגל דה איינדה (San Miguel de Allende), מהווים רקע מקסים לכל חתונה. אמנם ייתכן שלא ניתן להתחתן באופן רשמי בכנסיית סן פרנסיסקו עצמה, אבל חזית הבארוק הוורודה של הכנסייה היא לוקיישן מושלם לצילום תמונות חתונה. מלון מומלץ לליל כלולות: בליל הכלולות תוכלו לבחור בין מספר אפשרויות, החל ממלון Hotel Histórico Central המרשים ועד מקום האירוח המגניב והמודרני המשקיף על פארק סנטרל אלמדה, Chaya B&B Boutique.
מקסיקו סיטימקסיקו סיטי
על מדרגות הכנסייה. הכנסייה הוורודה של סן פרנסיסקו בסן מיגל דה איינדה במקסיקו סיטי. צילום: שאטרסטוק  
מקסיקו סיטימקסיקו סיטי
סרנדה לרומנטיקה: נגנים ליד הכנסייה הוורודה. צילום: שאטרסטוק  

3. פירה, סנטוריני, יוון

סנטוריני ידועה בחופיה היפהפים ובבתיה הצובעים בטורקיז את הגבעות. לכן, לא מפתיע שעיר הבירה שלה, פירה (Fira), היא יעד פופולרי לחתונות קיציות בקרב זוגות. מלון מומלץ לליל כלולות: מלון Aria Lito Mansion הנמצא במרכז העיר, שוכן באחוזה המוקפת בגנים ירוקים, וצוות האחוזה יכול לתאם עבורכם שירותים נוספים במקום. בחדר האוכל של האחוזה תוכלו למצוא תקרות אבן מקומרות ושולחנות ארוכים - החלל המושלם לאירוח סעודת חתונה לאור נרות.
סנטוריניסנטוריני
הנה מקום קרוב מהאגדות. סנטוריני. צילום: שאטרסטוק  

4. פיג'ן פורג', טנסי, ארה"ב

פיג'ן פורג' הוא מקום מהמם לארח בו את האנשים האהובים עליכם ביותר. חתונה על רקע הרי הסמוקי היא בחירה מושלמת עבור זוגות שרוצים לחגוג עם האנשים האהובים עליהם ביותר. פיג'ן פורג' (Pigeon Forge) מלאה בבקתות עץ מסורתיות, המצוידות בריהוט נוח וחלונות ענקיים מהם נשקף נוף ההרים המדהים. מלון מומלץ לליל כלולות: מקום האירוח Blue Mountain Mist כולל ארוחות בוקר מעולות וגנים גדולים שבהם הילדים יוכלו לשחק - כך שאין ספק שתרגישו בו בבית.
פיג'ן פורג', טנסי, ארה"בפיג'ן פורג', טנסי, ארה"ב
בית קטן בערבה. פיג'ן פורג'. צילום: שאטרסטוק

5. מפלי הניאגרה, קנדה

בין אם אתם בין הזוגות ההרפתקניים שתמיד אהבו את מפלי הניאגרה, ובין אם אתם לא רוצים להתחתן לצד המפלים האימתניים, אי אפשר שלא להתמוגג מהיופי הטבעי שלהם. תוכלו לקיים את הטקס המרגש שלכם בקרבת המפלים, ולארח ארוחה חגיגית בבוקר החתונה באחד ממגוון מלונות היוקרה באזור. מלון מומלץ לליל כלולות: תוכלו להזמין כמה לילות במלון Giacomo המפואר, או לבלות יחד במקום האירוח הביתי והנעים Acacia Bed and Breakfast.
מפלי הניאגרהמפלי הניאגרה
רק לא לטבוע מרוב אהבה, כן?! מפלי הניאגרה בצד הקנדי. צילום: שאטרסטוק

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםמדריך יעדיםחתונות קיץלהתחתן בחו"ל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: