אא

לא יכולים לשלוח את הילד לסאמר קאמפ בחו"ל? יש בארץ

סאמר קאמפ בארץ? יש דבר כזה. חברת Big Idea מציעה מחנה קיץ טכנולוגי בכפר הנוער מאיר שפיה בכרמל בכפוף להנחיות משרד הבריאות ולמעוניינים, יש גם קייטנת קיץ מהבית. מתי וכמה זה עולה?

מחנה קיץ של Big Idea. צילום: יחצ Big Idea מחנה קיץ של Big Idea. צילום: יחצ Big Idea
לשלוח את הילד לסאמר קאמפ מעבר לים לא כל כך רלוונטי בימים טרופים אלה, אז מה דעתכם על סאמר קאמפ כחול-לבן, כאן בארץ? נכון, זה לא מתאים לכל הורה ולכל כיס: נדרשת פתיחות מחשבתית כדי לשלוח את התכשיט ל-10 ימים למחנה קיץ בחברת ילדים שהוא לא מכיר וגם אמצעים כספיים. אבל אם אין לכם בעיה עם זה ועם זה, יש לנו Big Idea בשבילכם: מחנה קיץ טכנולוגי בכפר הנוער מאיר שפיה בכרמל. "הקורונה שינתה את ההרגלים החברתיים שלנו. התכנסנו טיפה אחורה. הילדים לא חוו השנה שגרה. הם מטולטלים מקפסולות בבית ספר ל-כן לימודים לא לימודים. אנחנו מציעים השנה מחנה קיץ שנותן חוויה ערכית, חינוכית מפתחת ומעצימה תוך שמירה על כל הנחיות משרד הבריאות", אומר דותן טמיר, מנכ"ל ומייסד חברת Big Idea המתמחה זה 13 שנה במחנות קיץ בארץ ובארה"ב.
סאמר קאמפסאמר קאמפ
"ילדים יצירתיים, סקרנים, אוהבים להתפתח ולנסות דברים חדשים". מחנה קיץ של Big Idea. צילום: יחצ Big Idea איזה ילדים בדרך כלל מגיעים? "ילדים יצירתיים, סקרנים, אוהבים להתפתח ולנסות דברים חדשים, עם תחביבים מעניינים וכישורים מגניבים. החניכים זוכים להכיר חברים חדשים. נוצרים קשרים חזקים. לחניכים שמגיעים אלינו יש מכנה משותף: הם רוצים לנצל את החופש הגדול כדי לעשות משהו מעניין ומשמעותי. הם חיים כאן באווירה שמעודדת עשייה ויצירה ומשפיעים לטובה אחד על השני". מה עם טלפונים ניידים? "ביום הראשון של מחנה הקיץ, החניכים נפרדים מהטלפונים ופוגשים אותם שוב רק בסוף המחנה. כשהם מתנתקים מהטלפונים ומתמודדים עם ההווה, החניכים במחנה יוצרים קשרים מיוחדים עם החברים החדשים סביבם". מהם סידורי השינה בסאמר קאמפ בכרמל? "אנחנו פועלים על פי הנחיות משרד הבריאות והשנה נצמצם את מספר הילדים בחדר". איזה פעילויות אתם מציעים במחנה קיץ? "מחשבים, קולנוע, רובוטיקה, DJ, רחפנים, תאטרון או גלישת גלים. יש לנו 30 סדנאות ומסלולים שונים שכל חניך יכול לבחור 3 סדנאות שמעניינות אותו. עם כל כך הרבה סדנאות, החלק הכי קשה הוא לבחור. אנחנו ממליצים לשלב תחומי עניין יחד עם תחומים חדשים שהילד לא הכיר קודם לכן לחוויית מחנה אולטימטיבית. לשדרג את היכולות. אנחנו רואים בסאמר קאמפ שלנו מקפצה לפיתוח אישי של הילדים והילדות והשקעה בחינוך שלהם. הם מפתחים עצמאות, לומדים להאמין ביכולות שלהם ונהנים מתחושת מסוגלות".
סאמר קאמפסאמר קאמפ
"כל חניך יכול לבחור 3 סדנאות מתוך 30 סדנאות". מחנה קיץ של Big Idea. צילום: יחצ Big Idea כמה מילים על המדריכים שלכם? "המדריכים שלנו הם יצירתיים, רגישים ומעוררי השראה – בדיוק כמו שמודלים לחיקוי צריכים להיות. לכל אורך המחנה המדריכים שלנו שמים דגש על העצמה, פריצת גבולות והגעה לשיאים אישיים חדשים. לכן החניכים שלנו מרגישים בטוחים וחופשיים להתבטא, להתנסות ולהעז בסביבה שלא מודדת אותם אלא מנחה ומקדמת, ששמה דגש על המיומנות והפרקטיקה". לאיזה גילאים זה מתאים? "לעולים לכיתות ב'-י"ב. גילאי 7-18". באיזה תאריכים מתקיים מחנה הקיץ שלכם? "מחזור ראשון: 21-12 ביולי; מחזור שני: 23 ביולי-1 באוגוסט; מחזור שלישי: 13-4 באוגוסט; מחזור רביעי: 22-17 באוגוסט; ומחזור חמישי: 29-24 באוגוסט". כמה כל זה עולה? "עבור 10 ימים (כולל לינה) - 6,595 שקל; עבור שבוע (כולל לינה) - 3,795 שקל + דמי הרשמה בסך 700 שקל". אתם מציעים גם קייטנות מרחוק. איך זה עובד? "בימי הסגר קיימנו קייטנת Big Idea@home - קייטנה טכנולוגית מהבית. הילדים נפגשו ב-יוניקו (פלטפורמה ישראלית דומה לזום) כל יום במשך שבוע ל-3 שעות עם מדריך צמוד. זה היה מדהים. גם חברות הייטק גדולות במשק שילמו על הקייטנות לילדי עובדיהן. נציע את הקייטנה מרחוק גם בחופש הגדול, במקביל לסאמר קאמפ בכרמל. זה מאוד מתאים גם לישראלים המגיעים לארץ ונדרשים להיכנס לבידוד ומחפשים פעילויות מרחוק לילדים". פרטים נוספים ב www.bigidea.co.il  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםסאמר קאמפ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: