"לסכסוך באל על השלכות על הענף כולו החורג מגבולות החברה"
כך אמר ל"פספורטניוז" יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל. לדבריו, "השיבושים בטיסות לישראל הם חבלה עצמית בתיירות הנכנסת ומעמדה של אל על בשוק התעופה. צריך לפתור את הסכסוך לטובת כלל השוק"
יוסי פתאל. צילום: יחצ
בדומה לבכירים אחרים בענף, גם יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל, הביע את דאגתו מהסכסוך המחריף והמתמשך בחברת אל על. פתאל אמר ל"פספורטניוז" כי "למרות היותה של אל על חברה עסקית-פרטית, חשיבותה האסטרטגית לענף התיירות הנכנסת לישראל הינה קריטית, ולכן לסכסוך בין הטייסים להנהלה יש השלכות על הענף כולו החורג מגבולות החברה". עוד לדברי פתאל, "ענף התיירות הנכנסת ואל על פועלים בשוק מורכב בו למוצר הישראלי בעיות אובייקטיביות רבות. רק לאחרונה החל שוק התיירות הנכנסת להתאושש מעט והשיבושים בטיסות לישראל הם חבלה עצמית בתיירות הנכנסת ומעמדה של חברת אל על בשוק התעופה". לאור חשיבותה של החברה לשוק התיירות ומעמדה בהיקף השוק בכלל, פתרון מידי לשיבושים - נדרש לאלתר". בדומה לקובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות ויועצי התיירות, גם פתאל קורא לחבריה באל על "להתחשב בצרכי השוק שגם הם מעמודי התווך הכלכליים של החברה ולקצר את המאבק הניטש בין הטייסים והנהלת החברה לקצר את הסכסוך ולהגיע להסכמות לטובת שני הצדדים ולטובת כלל השוק".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}