אא

לקראת הפתיחה: תיירנים בגולן צופים ביקושים גבוהים

חופשה כחול-לבן: החל מיום א' הקרוב צימרים ומלונות עם חדרים צמודי קרקע מורשים לפתוח. תיירני רמת הגולן צופים ביקושים גדולים ללינה בצימרים, חאנים ובאתרי הקמפינג. עודד פורת, מנהל אגף התיירות בחברה הכלכלית גולן: "ברור לנו שהמציאות השתנתה ושעלינו לספק לתייר הישראלי אפשרויות לנופש במחירים שווים לכל נפש"

צימר דבש במעלה גמלא. צילום: יח"צ צימר דבש צימר דבש במעלה גמלא. צילום: יח"צ צימר דבש
החל מיום ראשון הקרוב (ה-3 במאי), צימרים ומלונות עם חדרים צמודי קרקע מורשים לפתוח, בשלב ראשון, בלי מזון וג'קוזי ובכפוף ל"תו הסגול" המכתיב את הדרישות שעל התיירנים לקיים על מנת לעמוד בתנאי הפתיחה. על פי החלטת ממשלה, החזרה לפעילות תעשה בכפוף לאי-החמרה בתחלואה עד ל-3 במאי. באגף התיירות של החברה הכלכלית גולן צופים ביקושים גבוהים למקומות הלינה בגולן בשל העדפתו של התייר הישראלי ללון בעידן הקורונה בצימרים מבודדים על פני מלונות הומי אדם. הגולן מציע מגוון אתרי לינה ברמות מחיר משתנות – צימרים, חאנים, אתרי קמפינג וגלאמפינג (אוהלים מאובזרים) לצד טבע פתוח ומסלולי טיול מסומנים רבים. לדברי עודד פורת, מנהל אגף תיירות גולן: "זוהי תקופת שיא בנופי הגולן. הגולן ירוק מתמיד, הנחלים שוצפים, פסגת החרמון עדיין מעוטרת בפסים לבנים והכל פורח מסביב. מפלס הכינרת בשיאו ומזג האוויר מושלם לטיולים. אנו באגף התיירות בחברה כלכלית גולן מזהים את הצורך של עם ישראל לנשום, לצאת לטבע לחזור לשגרה. ברור לנו שהמציאות השתנתה ושעלינו לספק לתייר הישראלי אפשרויות לנופש במחירים שווים לכל נפש, אפשרויות לינה מגוונות ולצידן אפשרויות בילוי ותוכן שכולם מותאמים ועומדים בדרישות המחמירות של התו הסגול על מנת לשמור על בריאות הציבור". עוד לדבריו, תיירני הגולן עסוקים בימים אלו בהכנת האתרים שלהם במלוא המרץ. "מי שיגיע לנפוש בגולן ייהנה מחוויה של לינה מותאמת ואינטימית, מסלולי טיול, אתרי טבע ומורשת והנגשה של מרכזי המבקרים, היקבים והתוצרת החקלאית והכל בהתאם להנחיות משרד הבריאות עם הקפדה על שמירת הנהלים. ניקוי ראש בנופים הכי יפים בארץ, עם תחושת מרחבים פתוחים ואפשרות להרגיש בחו"ל במרחק שעתיים נסיעה מאזור המרכז. טיולים או מנוחה מול נופי הגולן הפתוחים ישיבו לכל אחד את תחושת החופש והחזרה לאיכות חיים".
Galilee|Galilee|GalileeGalilee|Galilee|Galilee
"זוהי תקופת שיא בנופי הגולן. הגולן ירוק מתמיד, הנחלים שוצפים, פסגת החרמון עדיין מעוטרת בפסים לבנים והכל פורח מסביב". תורמוסים סמוך לקיבוץ גונן. צילום: עומר שביט    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםהחברה הכלכלית גולןצימרים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: