אא

לשכת מארגני תיירות נכנסת מגבשת תוכנית לקידום תיירות ממקסיקו

הלשכה קיימה מפגש ראשון עם חברת LINKS ממקסיקו שנציגים מטעמה הגיעו לישראל על מנת לדון בדרכים לקידום תיירות ממקסיקו לישראל. יוסי פתאל "מקווים שהמשרד יפעל כך גם בעוד יעדים שיש לפתח מהם תיירות נכנסת לישראל"

צילום 123rf|יקדמו את התיירות הנכנסת ממקסיקו? חברי הלשכה וחברת LINKS צילום 123rf|יקדמו את התיירות הנכנסת ממקסיקו? חברי הלשכה וחברת LINKS
השבוע קיימה הלשכה פגישה עם חברת שיווק ויחסי ציבוור LINKS ממקסיקו שמונתה עי משרד התיירות כנציגה של ישראל במדינה. במשרדי הלשכה התכנסו נציגי משרד התיירות, נציגי החברה שהגיעו ממקסיקו, וחברות הלשכה המתמחים ביעד זה להכרות, הצגת תוכנית העבודה ושיחה משותפת לגיבוש תוכנית העבודה של החברה. בלשכת מארני התיירות הנכנסת ציינו כי הבחירה בחברה מתמחה מקומית במקום פתיחה לשכה של המשרד זכתה לתמיכת חברי הלשכה . יוסי פתאל, מנכ״ל לשכת מארגני תיירות מסר: ״היוזמה החדשה של משרד התיירות מעניינת מאוד ואנו מאמינים שתשפר מאוד את העבודה ותביא לתוצאות המקוות גם בשנה הקרובה, אנו מברכים על היוזמה ומקווים שהמשרד יפעל כך גם בעוד יעדים שיש לפתח מהם תיירות נכנסת לישראל" יקדמו את התיירות הנכנסת ממקסיקו? חברי הלשכה וחברת LINKS .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: