מגמה קיצית: משלבים נופש והנאה בנסיעות עסקים
סקר, שנערך לאחרונה בארצות הברית, מצא כי אנשי עסקים נוטים, במיוחד בעונת הקיץ ובאופן דיסקרטי, להאריך את שהותם ביעד העסקי למטרות בילוי ונופש אישי
טרקלין העסקים של אירופלוט בסנט פטרסבורג. צילום: 123rf
סקר מקיף, שנערך ברחבי ארצות הברית ע"י חברת הסקרים העסקיים, La Quinta Means Business, גילה כי 64% מאנשי העסקים האריכו את נסיעת העבודה לצורך חופשה אישית, ורובם עשו זאת באופן חשאי מבלי לספר לאיש, כולל עמיתיהם לעבודה (32%), לבוס שלהם (26%), ואפילו לבן/בת הזוג (22%). מנתוני הסקר עוד עולה, כי 51% מאנשי העסקים האריכו את הנסיעה כדי לבקר ולהכיר את היעד, בו שהו בנסיעת העסקים, ואילו 56% ציינו, כי הקיץ הוא התקופה הטובה ביותר לנצל את נסיעת העסקים לחופשה אישית. בממוצע האריכו אנשי העסקים את הנסיעה ב-3 ימים, ו-29% גילו שאף ויתרו על אירוע או פגישת עבודה במהלך הנסיעה כדי לנוח או לבלות. "נסיעות עסקיות בקיץ יכולות להיות הזדמנות מושלמת ליצירת חוויות נסיעה חדשות באמצעות ניצול זמן פנוי בלוח הזמנים העסקי", ציינה ליסה צ'צ'יו, מנהלת השיווק של מלונות ווינדהם, המרבים לקיים אירועים וכנסים עסקיים ברחבי ארצות הברית, בתגובה על ממצאי הסקר. הסקר גילה גם, כי בעונת הקיץ 53% מהנוסעים העסקיים מעדיפים לבלות בבגד ים בבריכה מאשר בחליפת עסקים בחדר ישיבות, והם יעשו זאת בכל הזדמנות אפשרית.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}