אא

מועדון סקול ישראל אירח את נשיא סקול העולמי

בכנס סקול תל אביב שנארח בגני התערוכה, המועדון אירח את הנשיא העולמי ניגל פילקינגטון מניו זילננד לארוחת צהריים. בהמשך הנשיא השתתף באירוע החצי שנתי שנערך בגולדן קראון נצרת

מועדון סקול ישראל אירח את נשיא סקול העולמי מועדון סקול ישראל אירח את נשיא סקול העולמי
מועדון סקול תל אביב, אירח בגני התערוכה ב-9.2.16 לארוחת צהריים חגיגית את הנשיא העולמי סקול בינלאומי, ניגל פילקינגטון מניו זילננד ובסוף השבוע במלון גולדן קראון בנצרת במסגרת האירוע החצי שנתי של סקול ישראל. אילנה קפלן נשיאת סקול תל אביב, בברכתה לנשיא העולמי: "סקול לא צריך להיות רק מועדון של הנאות ועסקים, אלא מועדון עולמי שחותר להשפיע על מנהיגים בעולם להפוך את העולם המבולבל למקום יותר טוב לחיות בו.ואין יותר טוב מהסיסמא שלום דרך תירות". ב-11.2.16 התקיים הארוע החצי שנתי של סקול ישראל בסוף שבוע במלון גולדן קראון בנצרת בהשתתפותו של הנשיא העולמי שפצח בשירה וריקודים עם מוזיקה יונית בבצוע להקה וזמר ואוזו,בערב השני רקדו בערב ריקודים עם זמרת שירי שנות השישים ושירי ארץ ישראל היפה.

אילנה קפלן, ניגל פילקינגטון, אריה קפלן, דוד לוי ושמעון דנאי

במשך יומיים נערכו סיורים מקצועיים בנצרת והסביבה שכללו את תל מגדו, הר הקפיצה וגולת הכותרת היה ביקור במתחם החדש שניקרא "מרכז מרים" – קומפלקס אדיר שהושקעו בו מיליונים רבים מכל העולם. הפרויקט משחזר את ההיסטוריה של הנצרות מאז הפרידה מהיהדות במלטימדיה. הנשיא הארצי יענקלה הרטמן ניצח על הכל ביד רמה.

אילנה קפלן נשיאת סקול תל אביב והנשיא העולמי סקול בינלאומי, ניגל פילקינגטון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: