אא

אמסלם טורס בת 33

סוכנות הנסיעות הוותיקה חוגגת היום יום הולדת 33. סניפיה השונים קושטו בבלונים כחול-לבן לציון יום שכולו, כך הבטיחו מנהליה, הפנינג והפתעות ל-400 עובדיה

יעקב אמסלם: צילום: דניאל אביגדור יעקב אמסלם: צילום: דניאל אביגדור
עובדי קבוצת אמסלם טורס הופתעו היום כשהגיעו למשרדים, וגילו כי אלה קושטו ונצבעו בצבעי כחול-לבן לקראת הפנינג הצפוי להתרחש היום במשרדי החברה. לא מדובר בתחילתה של שנת הלימודים, אם כי בציון 33 שנים להיווסדה של החברה מהוותיקות בענף התיירות בארץ.
unnamed (13)unnamed (13)
בשנת 1983 השתחרר יעקב אמסלם משירות פעיל כטייס בחיל האוויר וכבר בראשית ספטמבר של אותה השנה הוא מקים את משרד הנסיעות "אמסלם טורס" בעיר הולדתו- טבריה. שנה לאחר מכן משתחרר אחיו הצעיר, אליעזר, משירותו כקצין הנדסה קרבית ומצטרף ליעקב כשותף שווה. השניים מתחילים לפתח את התיירות הנכנסת והיוצאת ומתמחים בנסיעות של קבוצות במגזר החרדי. במקביל מפתחים את תחום הטיולים המאורגנים והגיאוגרפיים והחברה צומחת וגדלה. בשנת 1991 מתחילים להתמקצע בתחום הנסיעות העסקיות, שהוא תחום העיסוק העיקרי עד היום. שמונה שנים מאוחר יותר מוקם סניף "אמסלם" הראשון מחוץ לישראל- בעמק הסיליקון שבקליפורניה, שזוכה להצלחה ובעקבותיו מוקמות שלוחות נוספות בניו ג'רזי, לונדון, טורקיה, מקסיקו, הודו והונג קונג. בשנות ה 2000, עם התפתחות החברה, האחים אמסלם מקימים את המורשת להנצחת שמה ותרומתה של דונה גרציה ושמו של המלון בבעלותם מתחלף ל"הבית של דונה גרציה". כיום משמש המלון כמוזיאון ומרכז מורשת להנצחת תרומתה לעיר טבריה. במרוצת השנים נפתחות שלוחות פנים של החברה במספר חברות הייטק ברחבי הארץ ובמקביל מקימה החברה משרדים בערים כפר סבא, כרמיאל, רמת החייל, פתח תקווה, תל אביב וירושלים. כיום לחברה 400 עובדים בכל שלוחותיה בארץ ובעולם.
צילום: אמסלם טורסצילום: אמסלם טורס
חגיגות במשרדים. צילום: אמסלם טורס  
חגיגות באמסלם. צילום: אמסלם טורסחגיגות באמסלם. צילום: אמסלם טורס
חגיגות באמסלם. צילום: אמסלם טורס  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: