מחקר בריטי: מעמדם של סוכני הנסיעות מתחזק בקרב הציבור הרחב
בוועידת התיירות, שהתקיימה אתמול, ה-9 באוקטובר, בסביליה, הוצגו ממצאי מחקר חדש, שבחן את מנהגי היציאה לחופשה, ומצא כי 93% מהפונים למשרד נסיעות, גם מבצעים אצלו הזמנה
מחקר חדש, שנערך ביוזמת ABTA, התאחדות משרדי הנסיעות בבריטניה, במטרה לבחון את מנהגי היציאה לחופשה של הציבור הרחב, גילה כי מעמדם של סוכני הנסיעות דווקא הולך ומתחזק. ממצאי המחקר התפרסמו בוועידת התיירות הבינלאומית, שהתקיימה אתמול בסביליה, והעדות העיקרית למעמדם המקצועי המוביל של סוכני הנסיעות באה לידי ביטוי בנתון, כי הרוב המכריע של הלקוחות, שפנו למשרד נסיעות והתעניינו בחופשה כזו אחרת, בסופו של דבר, הזמינו את החופשה במשרד הנסיעות. יותר מ-30% מהבריטים אמרו כי היו בקשר עם 'מקצוען נסיעות' לגבי חופשתם האחרונה. 93% מהם ציינו כי ביצעו הזמנה אצל הסוכן עימו היו בקשר. 40% הזמינו פיסית במשרד הנסיעות, 30% הזמינו באתר האינטרנט של המשרד ו-23% סיכמו את ההזמנה בטלפון. "השנה לראשונה שאלנו את הלקוחות, כיצד ביצעו את ההזמנה, לאחר ששוחחו עם 'מקצוען נסיעות'. והרי ברור כי לקוחות עשויים להתחיל בדיקה בערוץ אחד, אך לסיים את ההזמנה בערוץ אחר", אמרה דוברת התאחדות משרדי הנסיעות, וציינה: "הממצאים מעידים כי אם סוכן יכול לרתק לקוח בשיחה, ביותר מ-90 אחוז מהמקרים יש סיכוי שהשיחה תהפוך למכירה". "הממצאים של התחקיר גם מפריכים את המיתוס, שאנשים פונים לסוכן ואחר כך מבצעים את ההזמנה במשרד אחר או באופן עצמאי", הדגישה דוברת ההתאחדות.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}