אא

על חומותייך ירושלים: מיצג אורות לכבוד סוכות על חומות העיר העתיקה

ראש העיר ירושלים, משה לאון: "השקענו מחשבה רבה, תשומת לב ומשאבים כדי לשמח את תושבי העיר ומבקריה, להעצים את החוויה המיוחדת בבירתנו ולקבל את סוכות בחגיגיות"

חומות העיר העתיקה ירושלים. צילום: ארנון בוסאני דוברות עיריית ירושלים חומות העיר העתיקה ירושלים. צילום: ארנון בוסאני דוברות עיריית ירושלים
עיריית ירושלים באמצעות הרשות לפיתוח ירושלים, האירה את חומות העיר העתיקה של ירושלים, במקטע שבין כיכר צה״ל לשער יפו, במיצג חגיגי לכבוד חג סוכות. תאורת החומות מצטרפת להארת גשר המיתרים בסימני החג ולקישוטי אור שנתלו בעמודי התאורה ברחבי העיר. ראש העיר, משה ליאון: "ירושלים מברכת את תושבי הבירה ומקבלת בברכה את עולי הרגל עם חגיגת תאורה ואירועים רבים ומגוונים ללא תשלום. השקענו מחשבה רבה, תשומת לב ומשאבים כדי לשמח את תושבי העיר ומבקריה, להעצים את החוויה המיוחדת בבירתנו ולקבל את חג הסוכות בחגיגיות". מה עוד צפוי למבקרים בירושלים? בכיכר ספרא ליד בניין העירייה הוקמה הסוכה הגדולה, כ-40,000 בני אדם צפויים לצעוד בצעדת ירושלים ואלפים צפויים להגיע לפסטיבל דרך בית לחם העשירי החוגג 100 שנה להקמת שכונת תלפיות. כמו כן, יתקיימו פסטיבל עין כרם ואירועי החוצות פס-תרבות במרכז העיר.
סוכת ראש העיר בירושליםסוכת ראש העיר בירושלים
הסוכה הגדולה בעולם הוקמה בכיכר ספרא, ירושלים. צילום: מתי גולדשטיין צעדת ירושלים 2019. צילום: ערן פישר ראש חוצות מה עוד לעשות בסוכות? הקליקו כאן וגלו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםירושלים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: