אא

האח הגדול? משרד התיירות יפרסם מכרז שיימפה תנועת תיירים זרים וישראלים

מטרת המכרז, שיפורסם בקרוב, לאפשר למשרד התיירות לנתח את היעדים בעלי רמת העניין המשמעותית ביותר לתיירים, זרים וגם ישראלים השוהים במרחק 60 ק"מ לפחות מביתם בתחום של 4 אזורים שיוגדו כבעלי עניין תיירותי. שר התיירות: "יש חשיבות בפיתוח הידע והחדשנות"

תיירים בישראל. צילום: shutterstock תיירים בישראל. צילום: shutterstock

משרד התיירות ייצא במכרז לקבלת BIG DATA הקשורה בהימצאות תיירים ברחבי ישראל באמצעות חברות הסלולר.

משרד התיירות מסיים בימים אלה את הכנת המכרז הנשען על פיילוט שנעשה עם חברת סלקום ערב הקורונה, בו התקבלו מדי יום נתונים במשך חצי שנה על הימצאות תיירים זרים וכן, לגבי ישראלים השוהים במרחק 60 ק"מ לפחות מביתם בתחום של 4 אזורים (פוליגונים) שהוגדרו לחברה על ידי המשרד כבעלי עניין תיירותי.

המכרז מיועד לקבל מידע מפורט יותר על מספר נקודות זמן במהלך היום לגבי 20 פוליגונים. פרסום המכרז מתוכנן בשבועיים הקרובים.

מטרת המכרז לאפשר למשרד התיירות לנתח את היעדים בעלי רמת העניין המשמעותית ביותר לתיירים, העומסים בפריסה מבוססת ימים ושעות ומשך הזמן שמבלה התייר במקום. ממשרד התיירות נמסר כי המידע שנאסף הינו ללא זיהוי של האנשים עצמם, תוך שמירה על חוקי הגנת הפרטיות, יכול לאפשר למשרד קבלת החלטות טובה יותר בתמיכה הנעשית לרשויות מקומיות וגופים דוגמת רשות הטבע והגנים.

יואל רזבוזוב, שר התיירות: "אני רואה חשיבות רבה בפיתוח הידע והחדשנות ובטח במשרד התיירות מהשקיע את כסף רב בפיתוח תשתיות ציבוריות. היכולת לדעת את המידע הזה, המבוסס על טכנולוגיות מתקדמות, יוכל לסייע לנו גם בהכוונה וחלוקת המידע עם גורמים בתעשייה ועם הרשויות המקומיות. אני משוכנע שהמהלך יצור חוויה טובה וחופש מהנה יותר לתיירים המגיעים לפה ולנופשים הישראלים כאחד". "יש חשיבות רבה בפיתוח הידע והחדשנות". יואל רזבוזוב, שר התיירות. צילום: תמר מצפי  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםמשרד התיירותראשי 2שר התיירות יואל רזבוזוב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: