אא

מנכ"ל מלון Almyra: "בקפריסין אוהבים ישראלים הם וולקאם כאן"

כך אומר רדו סטפן מיטרוי, מנכ"ל מלון Almyra בפאפוס, קפריסין שנפתחה לתייר הישראלי והחל מ-10 ביוני יוסרו בה כל המגבלות. "45 דקות טיסה בלבד, נוחתים בשדה תעופה הידידותי והמהיר של פאפוס ותוך פחות מכ-20 דקות מגיעים למלונות, לטברנות, לאוכל היווני, לבוזוקי המתנגן ולחופים והכל, במחירים זולים משמעותית מאילת"

מלון Almyra. צילום: יח"צ מלון Almyra. צילום: יח"צ
בקלות אפשר להבין מדוע עיר הנופש פאפוס (Paphos) שבדרום מערב קפריסין, מושכת אליה נופשים ישראלים רבים. הטיסה אליה קצרה מאוד (רק 45 דקות), המלונות מפנקים והאוכל עוד יותר. יש גם טברנות, חופים נהדרים, טיולים בטבע והכי חשוב, הכל במחירים זולים מחופשה מקבילה (פחות או יותר) בארץ. "פאפוס עוקפת את אילת בסיבוב", אומר רדו סטפן מיטרוי, מנכ"ל מלון Almyra בפאפוס. "תוך 45 דקות טיסה נוחתים בשדה תעופה ידידותי ומהיר. תוך 18 דקות כבר נמצאים בדרך למלון 5 כוכבים, לאוכל היווני, לבוזוקי המתנגן ולחופים במחיר הרבה יותר זול מאילת". מלון Almyra משתייך לרשת מלונות Thanos המחזיקה במלונות נוספים באי קפריסין: מלון Annabelle הסמוך ל-Almyra ומלון Anassa היוקרתי בעיירה לאצ'י, המרוחקת כ-40 דקות נסיעה מפאפוס. עוד אומר מנכ"ל Almyra, במלון נעשו הכנות קדחתניות לקראת חזרתם של בתי המלון בקפריסין לשגרה. "הביטחון הבריאותי משחק כאן תפקיד חשוב. לאור כל הנהלים המחמירים שאנחנו מיישמים, הישראלים בהחלט יכולים להרגיש בטוח להגיע לכאן". עוד לדבריו, "55% מהאוכלוסייה בקפריסין מחוסנת וקצב החיסונים כאן מהגבוהים באירופה. זה יעד בטוח להגיע אליו וישראלים כבר נמצאים כאן והחל מ-10 ביוני כל ההגבלות יוסרו לחלוטין והכל פתוח". לדברי מיטרוי, המלון אותו הוא מנהל בשנים האחרונות, עבר שיפוץ מאסיבי בתקופת הקורונה. "אנחנו אוהבים ישראלים והם וולקאם כאן. אפשר לבוא ולהתארח כאן גם עם כלבים ויש כאן גם אוכל כשר". בהקשר זה יצוין כי באחרונה הכריז שר התיירות של קפריסין, סאבס פרדיוס (Savvas Perdios), על פאפוס כבירת התיירות הכשרה של אירופה.

איזה צעדים נוקט המלון להבטיח את שלום האורחים?

"כל העובדים שלנו עוברים בדיקות קורונה. במלון 187 חדרים, כולם עוברים ניקוי וחיטוי לפני ואחרי כל אורח. כל המצעים עוברים כביסה בטמפרטורה של מעל 70 מעלות. הגיהוץ והייבוש שלהם נעשה בטמפרטורה של מעל 100 מעלות חום. את כל הכביסה הנקייה עוטפים בניילונים המוכנסים לעגלות שעברו חיטוי בקיטור ונפתחים אך ורק בחדרי האירוח. בבריכת השחייה יש שמירה על מרחק בין מיטות השיזוף ומזרני השיזוף עוברים חיטוי". רדו סטפן מיטרוי, מנכ"ל מלון Almyra בפאפוס, קפריסין. צילום: יח"צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםקפריסין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: