אא

מלון אמריקן קולוני נפתח מחדש. כמה עולה לילה במלון שאירח כוכבי קולנוע ושועי עולם?

הכי חו"ל בארץ: מלון אמריקן קולוני במזרח ירושלים, שנבנה על שרידיו של מבנה עות’מאני עתיק מהמאה ה-19 ומחזיק במורשת האירוח הארוכה ביותר בארץ, נפתח מחדש. מה מציע המלון החוגג בימים אלה יום הולדת 121?

מלון אמריקן קולוני, מזרח ירושלים. צילום: מיקלה בורסטו עוזיאל מלון אמריקן קולוני, מזרח ירושלים. צילום: מיקלה בורסטו עוזיאל
מלון אמריקן קולוני במזרח ירושלים נפתח מחדש ומכריז על חגיגות 121 שנה להיווסדו.

המלון נבנה על שרידיו של מבנה עות’מאני עתיק מהמאה ה-19 ששימש כארמונו של הפאשה רבה אפנדי אל חוסייני הראשון בעיר וארבעת נשותיו. ב-1895, הפאשה ונשותיו שלא הצליחו להרות עזבו את הארמון “המקולל” וזה נרכש ע”י נוצרים פרוטסטנטים אמריקנים שעלו לעיר הקודש. בשנת 1900 הם הפעילו במקום בית הארחה שלימים הפך למלון אמריקן קולוני (המושבה האמריקאית) ועד היום צאצאיהם הם בעלי הנכס. גם השפה השלטת עד כה במלון היא אנגלית, אם כי חלק מהעובדים (מרביתם תושבי מזרח העיר) ישיבו לכם גם בעברית.

https://www.youtube.com/watch?v=9ANVxMsRrrE&t=2s

במלון 92 חדרים מתוכם 23 סוויטות וסוויטת דגל במבנה המרכזי ששימשה בעבר כחדר חורף עבור אשתו הרביעית והאהובה מכל של הפאשה. הסוויטה הזו משקיפה אל הפטיו והיא כוללת מיטת אפריון מקורית ענקית. גם יתר החדרים במלון מרווחים עם תקרות גבוהות (5 מטר) שחלקן מחופות בעץ צבעוני מקורי או בקשתות אוריינטליות. כל החדרים מאובזרים בכל הפסיליטיז של מלון חמישה כוכבים כולל מיטת קינג סייז. עוד בחדרים, רצפה מחוממת בחדר הרחצה. במלון יש גם בריכה חיצונית, חדר כושר, מסעדות, מתחם ספא וחדר המכונה במלון “הארכיון” ומהווה מעין מוזיאון המתעד את תולדות המקום.

במלון התארחה רשימה ארוכה של סלבס ושועי עולם כמו וינסטון צ'רצ'יל, מיכאל גורבצ'וב, בוב דילן, אומה ת'ורמן, קולדפליי , ריצ׳רד גיר, ג'ורג'יו ארמני, טוני בלייר ועוד.

מחיר: החל מ-990 שקל ללילה לזוג באמצע שבוע כולל לינה וארוחת בוקר.    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםמלון אמריקן קולוני

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: