אא

מלון אסמבלאז': מלון בוטיק חדש בת"א

מלון בוטיק חדש לתרבות ואמנות מושק ברחוב אלנבי. מבנה אסמבלאז' כולל מלון בוטיק, בר- קפה, חצר אירועים, גג relaxation וגלריית אמנות מתחלפת. אסמבלאז', ממוקם מרחק דקות ספורות מקו הים של ת"א, בקצה רחוב אלנבי בו העיר פוגשת את חוף ירושלים.

מלון אסמבלאז. צילום: יובל גורין מלון אסמבלאז. צילום: יובל גורין
מלון בוטיק חדש מושק בלב תל אביב- אסמבלאז'. המלון החדש ממוקם מרחק דקות ספורות מקו הים של תל אביב, בקצה רחוב אלנבי בו העיר פוגשת את חוף ירושלים.  אסמבלאז' שוכן בתוך בניין לשימור מחמיר, אשר נבנו בעיר בתחילת המאה ה-20, כחלק מרצף של מבנים אקלקטיים היסטוריים ומרשימים בשדרות אלנבי, שנכללו בתחום אזור החיץ של הכרזת "העיר הלבנה". החדרים מלון הבוטיק אסמבלאז', מציע 20 חדרים בגדלים שונים, שעוצבו בקפדנות באופן שמשתלב בטבעיות עם היסטורית המבנה המפוארת, מאובזרים באופן מושלם ליחידים, זוגות, משפחות ואנשי עסקים. 20 יחידות האירוח באסמבלאז' מציעות תמהיל של חדרים החל מחדרי סטודיו ועד סוויטות בסטנדרטים גבוהים. כל יחידות האירוח בעלות מרפסות רחבות המשקיפות אל רחוב אלנבי או אל החצר הפנימית.  בכל יחידת האירוח ישנו מטבחון מאובזר הכולל- מיני מקרר, מיקרוגל, כלי מטבח ומכונת נספרסו עם קפסולות לשימוש חופשי.
מלון אסמבלאז׳מלון אסמבלאז׳
מלון אסמבלאז׳. צילום: יובל גורין קבלה ואירוח במלון עמדת קבלה עצמאית, אוטומטית ומתקדמת המפשטת את הליך הקבלה ומאפשרת שמירה על תנאי התו הירוק המחויבים בימים אלו.  במלון 2 קומות וגג בעל נוף אל העיר ואל חוף הים, כאשר קירות המלון והמדרגות מציגות את  "גלריה אסמבלאז'" - גלריה לאמנות מודרנית המציגה תערוכות מתחלפות. בגג המלון פועל ספא תאילנדי עם חדרי טיפולים להזמנה מראש, מקלחת סאונה, ופינות הרגעות פנימיות וחיצוניות בגג. צמוד למלון שוכן "קפה אסמבלאז'", בר קפה אורבני פתוח לרחוב אלנבי לשירות העוברים והשבים וכולל אזור פנים ובו שולחן אבירים ובר, אשר מוביל לחצר סודית, המשקיפה למלון ומשרתת את אורחיו ואת אורחי הקפה. בחודשי הקיץ, החצר תשמש כחצר אירועים למגוון אירועי תרבות פתוחים לאורחי המלון והקפה ועד אירועים פרטיים סגורים בהזמנה מראש.  אסמבלאז' מפגשי תרבות ואמנות אסמבלאז' הוא מקום משכנה של "גלריה מדרגות אסמבלאז' לאמנות עכשווית", גלריה פתוחה לקהל הפועלת כגלריה מסחרית המציגה תערוכות מתחלפות של אמנים הפועלים בדיסצילפנות שונות בתחומי האמנות העכשווית. לרשות המבקרים עומדת האפשרות לרכישת העבודות המוצגות והחוויה המאגדת בתוכה את מרחבי אסמבלאז' אמנות, תרבות, אירוח.  את הגלריה ומפגשי התרבות ואמנות במקום מובילה ומנהלת האוצרת עלוית שרביט.  ב 13.5 תפתחנה שתי תערוכות יחיד חדשות בגלריה מדרגות אסמבלאז' לאמנות עכשווית, של אמניות מתחום הצילום ואינסטליישן (מייצב) בחללים נפרדים: אלינור מילצ'ן ועירית תמרי. כל אחת מהאמניות, מביאה סיפור של חלום, אשר מוגש לצופה כאפשרות וכמפגש חוויתי. עירית תמרי יצרה את "חזיון לילה בחדר 309", אשר יוצג בחלל חדר המדרגות בתוך מבנה בית המלו בו מוצגת התערוכה.   לב העיר השכונה בה ממוקם המלון נמצאת בשיא תקופת פריחתה. זהו אזור בו חיי הלילה שונים ב- 180 מעלות מחיי היום שלו, כשהם סובבים סביב תרבות ה'לייט נייט' ובאותה נשימה, השכונה נהנית ממספר מקומות בילוי, הנחשבים הלב הפועם של תל אביב הבוהמיינית; מקומות כמו הגאולה, המנזר ושלג בר ממוקמים במרחק פסיעה מהמבנה, לצד בתי קפה שכונתיים ואחד הרחובות החשובים בעיר; רחוב ביאליק המצודד, שמוביל אל בית העירייה הראשון של תל אביב.  המבנה ההיסטורי המבנה הייחודי, שהכיל בעבר את משרדי קרן קיימת לישראל, נבנה ככל הנראה במחצית הראשונה של שנות ה-20 של המאה הקודמת. בתיק הבניין לא נמצאה בקשה להיתר ולכן האדריכל שתכנן את המבנה נותר עלום שם, ושנת הבניה להשערות מושכלות; הבניין לא נראה בתצלום אוויר משנת 1924, אך ישנם מסמכים המעידים על בקשות לשינויים ותוספות החל מיולי 1926. 
מלון אסמבלאז׳מלון אסמבלאז׳
מלון אסמבלאז׳. צילום: יובל גורין  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: