אא

מלון מצפה הימים עבר לניהול רשת ישרוטל

את המלון הצפוני, שנרכש ע"י הרשת באפריל האחרון בסכום כולל של כ-120 מ' ש', תנהל סיגי לבנקופף לאחר 4 שנים של ניהול מלון בראשית. ליאור רביב, מנכ"ל הרשת: "נקדיש זמן ומשאבים להיכרות מעמיקה עם המלון ובהמשך נשקיע בשיפוץ נרחב"

מלון מצפה הימים. צילום: סטודיו סליס מלון מצפה הימים. צילום: סטודיו סליס
מלון מצפה הימים עבר באופן רשמי לניהול רשת מלונות ישרוטל החל מיום רביעי, ה-28.9. כזכור, המלון נרכש ע"י הרשת באפריל האחרון, בסכום כולל של 120 מיליון שקלים, והמתין לאישור העסקה שהיה כפוף לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים, שהאחרון התקבל במהלך החודש שעבר. מי שתנהל את המלון היא סיגי לבנקופף, שניהלה במשך 4 שנים את מלון בראשית. ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל, אמר: "אני שמח על כניסת מלון מצפה הימים לרשת ישרוטל, שיהווה, כך אנו מאמינים ומקווים, תוספת ראויה ומשמעותית אשר תאפשר לנו פריסה רחבה מאילת ועד לגליל העליון. בכך, התוספת של מלון מצפה הימים לרשת, מספק מענה רחב ומגוון ללקוחותינו". והוסיף: "במהלך החודשים הקרובים, מרגע כניסתה של ישרוטל לניהול המלון, נקדיש זמן ומשאבים להיכרות מעמיקה עם אופיו המיוחד ויתרונותיו הייחודיים של המלון, ובהמשך נשקיע בשיפוץ נרחב. זו גם ההזדמנות להודות לסיגי לבנקופף על העבודה המעולה שבצעה במלון בראשית, ולאחל לה הצלחה רבה בניהול מלון מצפה הימים".
ליאור רביב צילום: אריאל בשורליאור רביב צילום: אריאל בשור
ליאור רביב: "הזדמנות להודות לסיגי לבנקופף על העבודה המעולה שביצעה במלון בראשית". צילום: אריאל בשור   המלון ימשיך לפעול במתכונתו הנוכחית, כמלון ספא וחווה אורגנית. רשת ישרוטל החליטה לשמור על אופיו הקיים של המלון ותמשיך לשתף פעולה עם החווה האורגנית הצמודה אליה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: כללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: