מלון קרלטון זכה בפרס מצוינות בשירות של TripAdvisor
הפרס ניתן על פי איכות, כמות ועדכניות הביקורות של הגולשים ב- TripAdvisor במשך 12 החודשים האחרונים. ג'ימי זוהר: "אני רוצה להודות לכל האורחים שלנו על הנאמנות ועל כך ששיתפו את החוויות האישיות שלהם ממלון קרלטון עם הגולשים ברחבי העולם".
קרלטון
מלון קרלטון תל אביב זכה בפרס המצוינות בשירות של TripAdvisor לשנת 2016. הפרס ניתן למקומות לינה, מסעדות ואטרקציות ברחבי העולם, אשר זכו לחוות דעת וביקורות גבוהות של הגולשים באתר TripAdvisor בשנה החולפת. הפרס ניתן על פי איכות, כמות ועדכניות הביקורות של הגולשים ב- TripAdvisor במשך 12 החודשים האחרונים. הקריטריונים למתן הפרס הן דירוג של לפחות ארבע בועות, מספר מינימאלי של ביקורות לבית העסק, וביקורות מהשנה האחרונה. ג'ימי זוהר, מנכ"ל מלון קרלטון תל אביב, אמר בתגובה: "אנחנו גאים לקבל את הפרס על מצוינות בשירות לשנת 2016. אני רוצה להודות לכל האורחים שלנו על הנאמנות ועל כך ששיתפו את החוויות האישיות שלהם ממלון קרלטון עם הגולשים ברחבי העולם".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}