אא

קפיצה מהחדר למים: 6 בתי מלון בארץ עם בריכות פרטיות לטבילה אינטימית

את מקומו של הג'קוזי תפסו בריכות האינפיניטי ועכשיו, הטרנד הלוהט בבתי המלון מהשורה הראשונה בארץ, הן הבריכות הפרטיות שכובשות את הישראלים. לראיה, חדרי אירוח עם בריכות פרטיות הם הראשונים להימכר במלונות. בשיתוף רשת מלונות סטאי, הרברט סמואל ואורכידאה

מלון הבית בגליל. צילום: אסף פינצ'וק מלון הבית בגליל. צילום: אסף פינצ'וק

1.סטאי, כנרת

קו ראשון לאגם הלאומי ומצד שני להרי גולן, הטבע, השקט, השלווה, העצים, החדרים המרווחים, העיצוב, ההאט-טאבים, הספא, הלאונג' בר, ארוחת הבוקר ואפילו קרקור הצפרדעים בשעת ליל… כל אלה הופכים את השהייה במלון סטאי כנרת – הממוקם בין חוף צאלון וחוף דאימונד – למשהו אחר לגמרי. וכשמוסיפים לכל הטוב הזה גם את החדרים עם הבריכות הפרטיות, מקבלים לוקיישן לחופשה מנצחת. במלון 92 וילות רחבות ידיים המציעות בריכות אינפיניטי פרטיות ומרפסת רחבה עם פינת ישיבה ומיטות שיזוף. (המלון מציע גם 44 וילות עם האט-טאב במרפסת).
מלון סטאי כנרתמלון סטאי כנרת
קו ראשון לכנרת. מלון סטאי כנרת. צילום: אסף פינצ'וק

2.הרברט סמואל בית בגליל

בלב יער בירייה שבמצפה עמוקה, מוקף בעצי חורש טבעי ועם נוף גלילי, נמצא מלון הרברט סמואל בית בגליל. במלון, הממוקם דקות ספורות מהמושבה ראש פינה ומסמטאותיה של עיר הרוח והקבלה צפת, יש 36 סוויטות. ב-4 מהן ישנה בריכה פרטית. גולת הכותרת היא כמובן הסוויטה הנשיאותית המפוארת המשתרעת על שטח של לא פחות מ-85 מ"ר. הסוויטה מגיעה עם 2 חדרי שינה, סלון, פינת אוכל, האט טאב וכמובן, בריכת שחייה פרטית המשקיפה תחת כיפת השמיים על שיפולי יער בירייה והכנרת. במלון יש גם אוהל אירוח אפריקאי ענק עם בריכה פרטית.
מלון הבית בגלילמלון הבית בגליל
מלון הבית בגליל. צילום: אסף פינצ'וק

3.הרברט סמואל הוד, ים המלח

בית המלון הרברט סמואל הוד ים המלח החדש (השני של קבוצת נקש בים המלח), שוכן באזור הצפוני של עין בוקק, צמוד לחוף הים. קיר הקקטוסים המרשים בכניסה למלון, מבשר על הבאות. ניכר שהשקיעו במלון מחשבה רבה בעיצוב הפנים ובהתאמת המלון לעידן ה"ראינו כבר הכל". במלון, שנבנה על יסודות מלון הוד בסמוך למלון הרברט סמואל מילוס, כולל 211 חדרים שלרובם מרפסות הצופות לים המלח, בהם 2 סוויטות עם בריכה צמודה. אינפיניטי פרטית לים המלח. מלון סמואל הוד ים המלח. צילום: יח"צ

4.הרברט סמואל מילוס ים המלח

בית המלון סמואל מילוס ים המלח אומנם שוכן במקום הנמוך ביותר בעולם - ים המלח, אך לגמרי משדר מיקונוס, יוון. בזכות הצבעים כחול לבן השולטים בו, חוף הים הלבן, האוזו והמוזיקה היוונית המתנגנת לה ברקע. בית המלון, שנמצא צמוד לחוף הים, מציע, בין היתר, 162 חדרי אירוח. ל-20 מהחדרים יש בריכות פרטיות.
מילוס ים המלח. צילום: אסף פינצוקמילוס ים המלח. צילום: אסף פינצוק
מיקונוס סטייל. מלון מילוס ים המלח. צילום: אסף פינצ'וק

5.הרברט סמואל רויאל שנגרילה, אילת

ממוקם בפסגת ההר מעל מלון אורכידאה אילת. במלון 56 יחידות אירוח המעוצבות בהשראת קסם המזרח הרחוק, בהן 9 וילות שנגרילה מפוארות הממוקמות על פסגת ההר, צופות לנוף המדהים של מפרץ אילת. בכולן בריכות צמודות ודק שיזוף מרווח. מלון רויאל שנגרילה מציע אירוח נוסף עם בריכות צמודות בווילות גדולות יותר – וילה צ'ופיה, וילה קוסומוי, וילה פרדיסו, וילה אמאן ווילה רויאל.
הרברט סמואל רויאל שנגרילה אילתהרברט סמואל רויאל שנגרילה אילת
קסם המזרח הרחוק הגיע לאילת. מלון הרברט סמואל רויאל שנגרילה, אילת. צילום: יח"צ

6.הרברט סמואל הריף, אילת

מלון הבוטיק הראשון והיחיד באילת הממוקם על חוף הים סמוך לשמורת ריף האלמוגים. במלון 79 חדרים וסוויטות חדישים ומרווחים. המלון מציע חופשה המשלבת בין רוגע ושלווה לבין הנאה ממגוון ענפי ספורט ימי: קייט סרפינג, גלישת רוח, צלילות, שנורקלינג, שייט ועוד. במלון אגף עם 12 חדרים "על המים", כשבכל חדר דק עץ, מרפסת, 2 מיטות שיזוף ויציאה ישירות לבריכה משותפת רק לאותם חדרים. כמו כן, במלון יש 4 סוויטות עם בריכה פרטית.
מלון הרברט סמואל הריף אילתמלון הרברט סמואל הריף אילת
עם נוף לים האדום. מלון הרברט סמואל הריף אילת. צילום: אסף פינצ׳וק  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: כללימלון סטאי כנרתמלון מילוסבית בגליל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: