אא

מלונות ואתרי הספא המצטיינים של אירופה נבחרו בכנס השנתי של איגוד הספא האירופי (ESPA) בסלובקיה

בשבוע שעבר התקיים אירוע הגאלה השנתי והמפואר של הענקת פרסי החדשנות על ידי איגוד הספא האירופי במלאת 26 שנה להיווסדו. מי הם הזוכים ומאילו מדינות הגיעו? עדי אזולאי, פיישטני, סלובקיה

European Spas Innovation Awards 2022. צילום: פספורטניוז European Spas Innovation Awards 2022. צילום: פספורטניוז

בשבוע שעבר התקיים כנס איגוד הספא האירופי ESPA, בעיירת הספא פיישטני שבסלובקיה. הכנס הראשון בעידן הפוסט קורונה, שם דגש במיוחד על הרכיבים המהווים מפתח לבריאות טובה וסגנון חיים חיוני. בכנס ה-26 של ESPA, איגוד הספא האירופי, נדונו שיטות וכלים חדשים לאחר הקורונה, חדשנות בשירותי רפואה וחינוך ואתגרים חדשים בהיבטים בינלאומיים וכן בטיפולים מתקדמים וחידושים בענף תיירות הבריאות.

לאירוע החשוב הגיעו בכירי ענף הספא באירופה וביניהם מפעילי מלונות ספא סלובקים וצ'כים, בעלי מרפאות, מומחי תיירות בריאות וספא בינלאומיים, שקיימו מערכת של מפגשים עם קנייני ספא מתארחים מרחבי העולם ונציגי תקשורת בינלאומיים. הכנס ננעל בערב הגאלה השנתי והמפואר שכלל את הענקת פרסי החדשנות על ידי איגוד הספא האירופי במלאת 26 שנה להיווסדו. המועמדים לקבלת הפרסים השתתפו מהמדינות: בלגיה, בולגריה, צ׳כיה; קרואטיה; צרפת ואיסלנד. הזוכים בפרסים הזוכה בפרס יעד הספא המצטיין: קרואטיה Terme Tuhelj/Glamping Village Terme Tuhelj. כפר גלמפינג Terme Tuhelj כחלק מ-Terme Tuhelj Resport מוקף בטבע ירוק. זהו פארק הגלמפינג הראשון ברמת 5 כוכבים במרכז אירופה ואחד הבודדים באיחוד האירופי המשלב באופן חדשני חוויות חוץ, זוהר ובריאות.

פרס חבר השופטים המיוחד הוענק לסלובניה: מסלול הבריאות הירוק של סלובניה מחבר בין 11 יעדים עם אישור ירוק, ואת אתר הנופש התרמי הטבעי והמדהים של סלובניה. השפעה ויתרונות: תוכנית ספא ​​חדשנית זו מושכת קבוצות יעד חדשות לחלוטין של מטיילים.

הזוכה בפרס החדשנות היא צרפת: Centre Thermal La Roche Posay: המודרניות של המתקנים שהושקו מחדש בינואר 2022, הופכת את "thermes du Connétable" למפעל ייחודי בעולם ההידרותרפיה מבחינת תנאי הטיפול. המרכז התרמי צמצם את טביעת הרגל הסביבתית שלו ואת צריכתו. צילום: פספורטניוז   זוכה פרס חבר השופטים מוענק גם למלון Savoy Westend צ'כיה: תוכנית המפתח המנצלת אך ורק את משאבי הריפוי הטבעיים המקומיים - מים מינרליים, פחמן דו חמצני שתכונות הריפוי שלהם משמשות בהליכי הספא. הזוכה בפרס מלון ספא חדשני הוענק לHot Springs Medical & SPA Hotel – בולגריה: • יישוב רומי עתיק, ליד אתר הסקי הגדול ביותר בבלקן. החווה והחממות האורגניות האלה הן לא רק קונספט ייחודי ומקורי. אספקת מזון אמיתי ואורגני לאורחים שלנו היא חלק חיוני מאריזות מרפא ייחודיות. • קיימות על ידי השארת האנרגיה של שאריות המים של הספא והמלון משמשת במלואה להפעלת המשאבות התרמיות עבור חממות הירקות האורגניות שלנו ובמדיניות אפס פסולת. פרס חבר השופטים מוענק גם לSC OMICRON SRL/ TISA Aqua Park – ברומניה. ערב הגאלה נעל את הכנס. צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז

פרס על קונספט הספא: מלון IMPERIAL MANAGEMENT SRL/ BALVANYOS RESORT ברומניה. Balvanyos משלב מתקנים תרמיים עם חווה אורגנית אמיתית וחומרים מקומיים באדריכלות. אוכל משובח הוא חלק מתפיסת מלון הספא. אתר הספא האקסקלוסיבי יוצר השפעה עצומה על האזור ומושך אליו 40% מהמבקרים באזור הקרוב.

פרס נוסף של חבר השופטים Terme 3000 – Moravske Toplice - סלובניה: שימוש ברובוט המשחרר את הצוות ומשפר את חוויית האורחים. חדשנות מיוחדת, בהסתכלות על העתיד ועל הפחתת עלויות. תוכנית ספא ​​בריאות: זוכה 1: איסלנד: Heilsustofnun NLFI פרס חבר השופטים: בולגריה CONSORCIUM DR ANGELOVA & MEDSPA & STRIMON GARDEN. מוצרי ספא: אלפא תעשיות Eclipse גמיש וירוק, בצורת גליל, מגלם את הצרכים של בריאות במקומות חיצוניים. פתרון זה, קל להתקנה, משלב טכנולוגיה, טבע, בריאות וחיק הטבע במקשה אחת.  Tomas Ondrcka ו-Vaso Mika בכירי משרד התיירות והתחבורה של סלובקיה. צילום: פספורטניוז   פרס חבר השופטים: קבוצת דרקוב, צ'כיה במבט קדימה, סיוע של רובוט לשיקום היא שיטה המשפרת את השיקום של חולה נוירולוגי. ספא דארקוב הוא אתר ספא ושיקום מוביל בצ'כיה, ומשלב את השפעת השיקום התרמי הקלאסי עם הסיוע הרובוטי, עם תוצאות מוצלחות.

לימודי ספא: הזוכה: Terme Sveti Martin קרואטיה הספא מבוסס על פילוסופיה הוליסטית מסורתית, תוך התמקדות באורח חיים בריא הדורש איזון בין הנפש, הנשמה והגוף. במובנים רבים התוכנית הזו חדשנית, מבוססת על היסטוריה ארוכה ומותאמת לכל. צילום: פספורטניוז אורח יחיד: ספא רפואי – מחקר מדעי הזוכה: המכון לספא ולבלנולוגיה בקרלובי וארי - צ'כיה החלק החשוב ביותר בעסקי הספא הרפואי של צ'כיה הוא מחקר רפואי על ההשפעות של טיפולי ספא.

מרכז מחקר זה משלב מחקרים על הסביבה של עיירות ספא, מחקרים על התנהגות אורחי ספא פוטנציאליים ומחקר תרבותי-היסטורי. גולת כותרת נוספת היא שימוש בשיטות חדישות ובציוד חדיש, טכנולוגיית מציאות מדומה, שיטות בינה עסקית. צילום:פספורטניוז צילום: פספורטניוז   נותנת החסות של ערב הגאלה חברת הקוסמטיקה הצרפתית SOTHYS צילום: פספורטניוז צילום:פספורטניוז צילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםESPA

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: