מליסרון רוכשת את גרופר
היקף ההשקעה הצפוי של החברה בהקמת זרוע בדיגיטל (הכולל, בין היתר, את תמורת הרכישה של גרופר וההשקעה הראשונית בפיתוח הפלטפורמה לצורכי החברה עד לתום שנת 2022), מוערך בכ-100 מיליון שקל
צילום: 123rf
חברת מליסרון חתמה על רכישת המניות של גרופר קניות המפעילה את המותגים, Groo, Baligam ,BeeX. היקף ההשקעה הצפוי של החברה בהקמת זרוע בדיגיטל (הכולל, בין היתר, את תמורת הרכישה של גרופר וההשקעה הראשונית בפיתוח הפלטפורמה לצורכי החברה עד לתום שנת 2022), מוערך בכ-100 מיליון שקל. במליסרון מציינים כי הקמת זרוע הדיגיטל של החברה, אשר תשלב את הידע, הטכנולוגיה והניסיון של גרופר בתחום הדיגיטל והמסחר המקוון ביחד עם העוצמה של החברה, אשר בבעלותה קניונים בפריסה ארצית ״קניוני עופר״ וכן את מועדון הלקוחות MyOger נועדה ליצירת סינרגיה בין תחום הדיגיטל לבין המסחר הפיזי בקניוני החברה. בשנת 2019, כ-25% מההכנסות של גרופון היו בגין תיירות.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}