מנכ"ל אל על לסוכנים: אנחנו צריכים אתכם בשעה קשה זו
מנכ"ל אל על וצמרת החברה נפגשו בפגישת חירום עם הסוכנים המובילים בארץ. הסוכנים השיבו :"אין בעיה שנהיה עם אל על, אך החברה תצטרך לבוא גם קראתנו, להעלות עמלות ולהחזיר לנו מכירת כרטיסי בונוס הנוסע המתמיד. נעדרה מהמפגש: תלמה נסיעות
גונן אוסישקין. צילום: סיון פרג'||
צמרת חברת אל על נפגשה היום (ראשון ) אחר הצהרים למפגש חירום עם סוכני הנסיעות המובילים לנוכח משבר הקורונה הפוגע בפעילות החברה. למפגש הגיעו בין השאר, קובי קרני יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות והבעלים של קבוצת סיגנל טורס, עופר חודורוב הבעלים של דיזנהאויז/בי.טי.סי, בועז וקסמן הבעלים של אופיר טורס, אחישי גל בעל המניות העיקרי באיסתא ומנכ"ל הקבוצה, יעקב אמסלם הבעלים של חברת אמסלם טורס ועידית פדן מנכ"לית קבוצת אופקים נסיעות. מצד אל על, בנוסף למנכ"ל, גונן אוסישקין, היו גם, סמנכ"ל למסחר וקשרים תעופתיים, מיקי שטרסבורגר, מנהל סניף ישראל, ירום ודיש. אוסישקין אמר בין השאר לסוכנים: "אנחנו צריכים אתכם בשעה קשה זו, יש אירוע דרמטי. הצטיידנו במטוסים חדשים , ואנחנו צריכים שתעזרו לנו". הסוכנים ציינו והשיבו כי אין להם בעיה להיות עם אל על, אך מצפים שהחברה תעזור להם כפי שהיא רוצה שהםן יעזרו לה. הסוכנים ביקשו הסכם לטווח ארוך, שיעלו את העמלות שהחברה משלמת, וכן שיחזירו לסוכנים את הטיפול בנוסעים המתמידים והוצאת כרטיס בונוס. מי שנעדרה מהמפגש היתה חברת תלמה נסיעות שנציג מטעמה לא נכח בפגישה. ארז שמול, מסר בתגובה: "לא ידעתי על הפגישה".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}