אא

אסף שלו מונה למנכ"ל רשת מלונות רימונים

יחליף את ערן קויאטק, המסיים את תפקידו במאי 2016. בתפקידו האחרון כיהן כנציג הבעלים בקבוצת A.N.G, לפני כן כיהן כמנכ"ל חברת "פריץ קומפניס". סמדר נמרודי, יו"ר מלונות רימונים: "בטוחה כי עם הניסיון והמקצועיות שלו יצעיד ויוביל את רשת מלונות רימונים"

סמדר נמרודי: "שלו יצעיד ויוביל את רשת מלונות רימונים"|סמדר נמרודי. צילום: סיון פרג'|אסף שלו - מנכל רשת מלונות רימונים. צילום: רן שרון סמדר נמרודי: "שלו יצעיד ויוביל את רשת מלונות רימונים"|סמדר נמרודי. צילום: סיון פרג'|אסף שלו - מנכל רשת מלונות רימונים. צילום: רן שרון
אסף שלו (50) מונה למנכ"ל רשת מלונות רימונים, המונה 10 בתי מלון בפריסה ארצית, ונמצאת בבעלות קבוצת הכשרת הישוב. שלו יחליף את ערן קויאטק, אשר יסיים את תפקידו בחברה במאי 2016, לאחר 8 שנים ברשת. שלו, בעל תואר B.A. בכלכלה מColleg  Queens - אוניברסיטת ניו יורק, כיהן בשנה האחרונה כנציג הבעלים בקבוצת  A.N.G., ולפני כן כיהן כמנכ"ל חברת "פריץ קומפניס" במשך 8 שנים. שלו, בעל ניסיון של למעלה מעשרים שנה בחברת "פריץ קומפניס", נציגת "FedEx Trade Netwrks"  ונמנית על אחת משלוש חברות השילוח המובילות בארץ. בחברה זו עבר שלו דרך שורה של תפקידים ניהוליים, החל מניהול המערך התפעולי, המכירות והשיווק ועד למינויו לתפקיד מנכ"ל החברה. בתפקיד זה שימש שלו בין השנים 2008-2015. לדברי סמדר נמרודי, יו"ר רשת מלונות רימונים: "העובדה כי אסף מגיע מניהול חברה בינלאומית המתמחה בתחומי שיווק, לוגיסטיקה ותפעול מעניקה לו יתרון רב, המתבטא בראייה רחבה ומקורית, וחשיבה חדשנית ויצירתית. אין לי ספק כי גישה זו תתרום רבות לרשת מלונות רימונים." עוד הוסיפה נמרודי: "אני מאחלת לאסף הצלחה ובטוחה כי עם הידע, הניסיון והמקצועיות שלו יצעיד ויוביל את רשת מלונות רימונים באסטרטגיה בה היא פועלת בשנים האחרונות: הרחבת פעילות באמצעות ניהול בתי מלון נוספים בישראל ושמירה על רמה מלונאית גבוהה ואיכותית".  
אסף שלו - מנכל רשת מלונות רימונים. צילום: רן שרון אסף שלו - מנכל רשת מלונות רימונים. צילום: רן שרון

אסף שלו - מנכל רשת מלונות רימונים. צילום: רן שרון

לכתבה בנושא:

דרמה ברשת רימונים: המנכ"ל קויאטק עוזב את הרשת

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: