אא

"ענף התיירות הוא אחד הנפגעים של הקרקס הפוליטי"

עוד מלין מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל: "אנחנו מדינה שעיקר התפריט המוגש לאזרחיה מורכב מתוכניות ריאליטי ומערכות בחירות. לדאבון ליבנו, המערכת הפוליטית עסוקה בעצמה ולא בתכלית שלשמה היא קיימת"

בחירות בישראל. צילום: shutterstock בחירות בישראל. צילום: shutterstock

לקראת הבחירות לכנסת ה-25 שתתקיימנה ביום שלישי הקרוב, הביע הבוקר (א') יוסי פתאל , מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, את מורת רוחו. "ביום שלישי ישראל הולכת (כנראה) לבחור את המועד לבחירות הבאות. למרות המיאוס חובה, עלינו לבחור ביום שלישי.

לתדהמתנו ביום שלמחרת יום הבחירות תודיע לנו המערכת הפוליטית האם התוצאות מקובלות עליה או שתשלח אותנו שוב אל הקלפי. לא היו נבחרים על ידי העם מכבדים את החלטתו הרי שהיו מקימים ממשלה. יהיו התוצאות אשר יהיו וממהרים אל המשרדים לתקן את שנשבר בגללם ולשרת את הציבור ממנו הם מתפרנסים". עוד מלין פתאל, "אנחנו מדינה שעיקר התפריט המוגש לאזרחיה מורכב מתוכניות ריאליטי ומערכות בחירות. לדאבון ליבנו המערכת הפוליטית עסוקה בעצמה ולא בתכלית שלשמה היא קיימת".

מנכמנכ
יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת. צילום: יחצ

לדבריו, "ענף התיירות הוא אחד מהנפגעים של הקרקס הפוליטי שמנוהל על חשבוננו . מערכות הניהול של המדינה מתדרדרות יחד עם המערכת הפוליטית אל תהומות שהנזק שלהם עצום. הכאוס הפוליטי דרדר אותנו אל עברי פי פחת המאיימים לסדוק את כל תשתיות ענף התיירות. באופק נראים ענני סערה כלכלית עולמית שיציבו בפני כלכת המדינה אתגרים יוצאי דופן בחומרתם. חברי ענף התיירות קוראים לאלו שיבחרו- עשו את המוטל עליכם ושרתו את טובת הציבור ועתיד המדינה ובתוכה גם ענף התיירות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםלשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: