מסכי ענק, מנות גורמה ועוד: הצצה לביתן משרד התיירות ביריד הבינלאומי WTM
ישראל חונכת את הביתן הישראלי בתערוכת WTM ומציעה למשתתפי היריד שמתקיים בלונדון, הצצה וטעימה מישראל
גזירת סרט בביתן הישראלי ב-WTM. צילום: Joshua Swain
מסכי ענק, מנות גורמה ישראליות וחוברות שיווק דיגיטליות במקום מודפסות - הצצה לביתן משרד התיירות ביריד הבינלאומי הגדול בעולם שנפתח היום היום (שני) נפתח בלונדון יריד התיירות הבינלאומי הגדול בעולם, WTM. הביתן הישראלי ביריד, שהוקם על ידי משרד התיירות, משתרע השנה על שטח של למעלה מ-400 מ"ר. הביתן מעוצב בהתאם למדיניות השיווק של המשרד - על פי אזורים בארץ, חופים וים, מדבר, ת"א, ירושלים, דת היסטוריה ותרבות ועוד. בביתן הישראלי משתתפים עשרות נציגים מטעם כ-50 חברות מתעשיית התיירות בישראל. השנה הוחלט להיות ידידותיים לסביבה ולהמעיט בחומר מודפס. במקום חוברות מנייר, ניתן יהיה להוריד את חומרי השיווק באופן דיגיטלי באמצעות קוד QR. מנכ"ל משרד התיירות, דני שחר : "יריד התיירות בלונדון הוא היריד החשוב ביותר בתעשייה באירופה. לאחר שנתיים של קורונה, אנחנו עומדים בפני אתגרי שיווק חדשים ומתאימים עצמנו לשינויים שחלו בעולם התיירות. נגביר את הנוכחות של ישראל בערוצי המכר ונגדיל את מעגל אמצעי השיווק באנגליה בפרט ובאירופה בכלל לטובת הציבור שייהנה מההכנסות מתעשיית התיירות". הביתן כולל אטרקציות מגוונות: מאכלים ישראליים, שמבשל השף דן פלס (משחקי השף, ה-(coal office , וטעימות יין ישראלי. המבקרים בביתן מקבלים במתנה יצירות ישראליות אותנטיות, כמו חמסה מקרמיקה, זעתר ועוד. במהלך 3 ימי היריד יערכו פגישות של צוות המשרד, ברשות סמנכ"ל השיווק, פיני שני, עם בכירים בתעשיית התיירות העולמית, בין היתר, עם חברות תעופה, סיטונאים, ארגוני סוכנים. בפגישות יוצג הפוטנציאל המסחרי הקיים בתיירות לישראל, וההטבות שמציע המשרד, כאשר המטרה העיקרית היא הגברת הנוכחות בערוצי המכר לישראל והרחבת מעגל אמצעי השיווק באנגליה בפרט ובאירופה בכלל. זו השנה ה-43 שבה מתקיים יריד התיירות WTM ומשתתפים בו אלפי נציגים ממאות מדינות, וצפויים לבקר בו עשרות אלפי אנשים, ביניהם אלפי אנשי תקשורת. ישראל משתתפת ביריד בלונדון כבר למעלה מ-37 שנים.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}