מסע האופניים הגדול בישראל לגיוס תרומות יצא לדרך
600 רוכבים מ – 15 מדינות משתתפים במסע האופניים "גלגלי אהבה" למען ילדי אלי"ן; אדר שדמי, מנכ"ל חברת בוץ מקבוצת אשת טורס, שמפיקה את המיזם: "בשנים האחרונות אנחנו רואים צמיחה משמעותית בתיירות האופניים בישראל"
צילום: רונן טופרמן|צילום: תומר פדר
"גלגלי אהבה", מסע האופניים השנתי לגיוס תרומות למען ילדי בית החולים אלי"ן רושם השנה שיא - מסע האופניים הגדול ביותר לגיוס תרומות שהתקיים בארץ אי פעם. המסע הוזנק היום (ראשון) מיער יתיר, ויסתיים ב-1 בנובמבר בבית חולים אלי"ן בירושלים. השנה משתתפים בו כ-600 רוכבים, כמחציתם מ- 15 מדינות שונות. חברת בוץ שנרכשה השנה ע"י קבוצת אשת טורס, ומתמחה בפעילויות שטח בארץ ובחו"ל, מפיקה את המיזם בפעם הראשונה. 'גלגלי אהבה' הינו מסע אופניים שנתי בן חמישה ימים, המשלב מסלולים המתאימים לרוכבי כביש ולרוכבי שטח במגוון רמות רכיבה. מטרת המסע היא גיוס תרומות למען ילדי בית החולים אלי"ן בירושלים. זהו אירוע הצדקה הבינלאומי הספורטיבי השנתי המורכב ביותר בישראל, בו משתתפים מאות רוכבים ומתנדבים מהארץ ומרחבי העולם. היעד שהוצב לגיוס עומד על 3 מיליון דולר, זהה לסכום שגויס במסע בשנה שעברה. אדר שדמי, מנכ"ל חברת בוץ מקבוצת אשת טורס: "ל"גלגלי אהבה" יש תרומה כפולה: בנוסף לחשיבותו של המסע לילדי בית החולים אלין, הוא מהווה גם חיזוק משמעותי לתיירות האופניים בישראל. רוב תיירי האופניים שמגיעים לארץ רוכבים כאן במסגרת מסעות התרמה, ו"גלגלי אהבה" הוא הגדול והמורכב שבהם, עם למעלה ממחצית מהרוכבים שמגיעים מחו"ל. לצד תחרות הג'ירו ד'איטליה ו"אפיק (פורד) ישראל", המסע הוא חלק ממגמת צמיחה מתמשכת שאנחנו רואים בשנים האחרונות בתיירות האופניים בישראל, ובפרט בדרישה לפעילויות שטח לקבוצות גדולות. עם מאות רוכבים מחו"ל שמגיעים לארץ להשתתף במסע האופניים מהגדולים שנערכו כאן אי פעם, "גלגלי האהבה" הוא מבצע הפקתי ומקצועי עצום. חברת בוץ הקצתה לטובת האירוע 60 עובדים, עשרות רכבים, ג'יפים, משאיות וכוחות לוגיסטיים נוספים שיוודאו שהמסע מתקיים כמתוכנן". בתחילת השנה רכשה חברת אשת טורס 51% מקבוצת בוץ, במסגרת האסטרטגיה של החברה להציע מגוון מוצרי תיירות בעלי ערך מוסף ללקוח הבודד ולקבוצות. לדברי אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס, "החיבור עם חברת בוץ טבעי ומתבקש. בעידן שבו כל אחד יכול להזמין חופשה בכל מקום ובכל זמן, סיטונאיות התיירות חייבות לשלב במוצריהן תוכן שיציע ערך מוסף שאינו נגיש ללקוחות באופן עצמאי. תיירות האופניים ופעילויות השטח הן כבר כעת אחד מערוצי התוכן הצומחים בתחום התיירות, ואנחנו צופים שמגמה זו תמשך ואף תגדל. בכוונת אשת טורס להרחיב את פעילות חברת בוץ ולשלב מוצריה בפעילות הסיטונאית של החברה לחו"ל ובפעילות תיירות הפנים בישראל, תוך שמירה על בוץ כחברה בת עצמאית". צילום: תומר פדר
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}