נתב"ג משודרג: צ'ק אין בטלפון הנייד
בתחילת חודש נובמבר יחל בנמל התעופה בן גוריון "פיילוט" למעבר בשירות עצמי לנוסעים עם כרטיס עלייה למטוס במכשרי הנייד הסלולרי. מנתוני רשות שדות התעופה עולה כי 50% מהנוסעים בנתב"ג עושים "צ'ק אין" בבית
Shutterstock
פיילוט חדש בנתב"ג. כחלק משיפור חווית הטיסה יוכלו כבר בימים הקרובים, נוסעים הטסים לחו"ל להינות מהשלמת הליך הצ'ק אין בנתב"ג באמצעות הטלפון הסלולרי ובמעבר עד לעלייה למטוס כולל הקנייה בחנויות ה"דיוטיפרי" בנתב"ג. בתחילת חודש נובמבר יוחל הפיילוט להשלמת הליך הנוסע היוצא אשר יבוצע עם כרטיס עלייה למטוס סלולרי במכשיר הנייד של הנוסעים.הנוסעים אשר יגיעו לנתב"ג עם כרטיס עלייה למטוס במכשיר הסלולרי יוכלו לעשות את הצ'ק אין בבית או להיעזר בעמדות השירות העצמי ועם קבלת הברקוד יוכלו לעבור בנתב"ג את הליך הרישום לטיסה כאשר חווית הטיסה והשהייה בנמל התעופה תהפוך לנוחה מהירה יעילה ולדיגיטאלית יותר. ברשות שדות התעופה מציינים כי כבר היום נהנים הנוסעים בנתב"ג ממערכות טכנולוגיות עצמיות מתקדמות המשולבות בהליך הבידוק לטיסה והמותאמות לכל הדרישות התעופתיות הבטחוניות והתקינה הבינלאומית תוך רמת שירות גבוהה ביותר. בהמשך תתקין רשות שדות התעופה "ספיד גייטים" - שערים מהירים לעלייה למטוס בכל שערי היציאה מנתב"ג וההליך כולו של יציאת הנוסעים יושלם במעבר עצמאי של הנוסע. מנתוני רשות שדות התעופה עולה כי 50% מהנוסעים בנתב"ג עושים צ'ק אין בבית (WEB C I). עוד מציינים ברש'ת כי אצל נוסעי טיסות מוזלות מדובר ב90% מהנוסעים שעשו "צ'ק אין "בבית בכדי לא להוסיף עלויות תשלום צ'ק אין לחברת ה"לואוקוסט".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}