אא

המהלך שיפתור את מצוקת כוח האדם בתיירות ובתעופה? המהלך החדש של משרד התיירות ותחבורה

משרדי התיירות והתחבורה יקימו אתר אינטרנט שיקבץ הצעות עבודה בתיירות. האתר יפורסם וישווק ע"י משרדי התיירות והתחבורה. שר התיירות: "המחסור בעובדים דורש מאיתנו פתרונות יצירתיים"

צילום: 123rf צילום: 123rf
משרדי התיירות והתחבורה יוצאים במהלך להתמודדות עם העומסים והמחסור החמור בכוח אדם בתיירות ובתעופה: מקימים אתר אינטרנט ייעודי עם הצעות עבודה בתעשייה. המשרדים קוראים לחברות ולבעלי עסקים מתעשיות התיירות, התעופה, התחבורה, בקרי גבול ותחומים נוספים הרלוונטיים לתעשיית התיירות, לפרסם משרות פנויות באתר שיוקם. הפרסום יכלול את תיאור המשרה, באיזה אזור בארץ היא מוצעת והפניה לאתר המעסיק לקבלת פרטים נוספים. הקמת אתר התעסוקה תלווה בקמפיין שיווקי, שיעודד את הציבור לבחון את הצעות העבודה ולהצטרף לתעשייה שהיא בעלת פוטנציאל גידול עצום, במיוחד בעת הזו. כתובת האתר תפורסם בקרוב.
עומסים בנתב"געומסים בנתב"ג
תורים ארוכים בטרמינל 1, נתב"ג. צילום: פספורטניוז שובם של התיירים לישראל והעומסים הגדולים בנתב"ג, על רקע מחסור חמור בעובדים, גורמים לפגיעה באיכות השירות ואף לעליית מחירים. משרד התיירות ערך סקר בקרב מלונות בישראל, ממנו עלה כי כ-80 מהם מעוניינים בסיוע בגיוס עובדים למגוון תפקידים, באמצעות קמפיין ייעודי לכך. כמו כן, למשרד הגיעו פניות של חברות העוסקות בתיירות לסוגיה, המשוועות גם הן לעובדים. שר התיירות, יואל רזבוזוב: "התורים בנתב"ג, השירות שנפגע במלונות ועוד בעיות רבות שנגרמות בגלל המחסור בעובדים, דורשים מאיתנו פתרונות יצירתיים. לכן, יחד עם חברתי, שרת התחבורה מירב מיכאלי, אנו יוצאים במהלך שיחבר בין הציבור למשרות פנויות בתעשיות הקשורות לתיירות, כמו התעופה ובקרת הגבולות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםנתב"גמשרד התיירותמשרד התחבורה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: