מריוט: 110 מיליון חברים במועדון אחד
רשת מלונות מריוט הבינלאומית מאחדת את שלושת מועדוני הנאמנות שלה למועדון אחד והופכת להיות בעלת מועדון החברים מהגדולים בעולם התיירות עם למעלה מ-110 מיליון חברים. גיא קליימן, מנכ"ל ריץ-קרלטון הרצליה מרשת מריוט: "חברי המועדון יזכו להטבות במלונות בארץ ובעולם".
צילום: 123rf
רשת מלונות Marriott הבינלאומית, מאחדת את שלושת מועדוני הנאמנות שלה: Marriott Rewards , Starwood Preferred Guest ו- Ritz-Carlton Rewards ותפעל מעכשיו תחת מועדון נאמנות אחד (מועדון לקוחות) עם הטבות מאוחדות ומטבע אחד. מועדון הנאמנות החדש יכלול 29 מותגי מלונאות ולמעלה מ-6,700 בתי מלון בכ-130 מדינות ברחבי העולם. בין מותגי בתי המלון JW MARRIOT, MOXY ST REGIS AUTOGRAPH COLLECTION , LE MERIDIEN ,BVLGARI ,RENAISSANCE HOTELS,THE LUXURY COLLECTION , FOUR POITNS ועוד. תכנית הנאמנות החדשה תכלול בישראל את מלונות ריץ-קרלטון בהרצליה, שרתון ורנסס תל אביב והמלון החדש Jaffa luxury collection. חברי מועדון הנאמנות Rewards members יכולים כעת לאחד את חשבונותיהם תחת חשבון נאמנות אחד בכתובת Marriott.com או SPG.com , וליהנות מהטבות בכל מלונות Marriott ברחבי העולם. איחוד התכניות יאפשר ללקוחות לשלב את חשבונותיהם ואת הנקודות שצברו לחשבון נקודות אחד. יתרת הנקודות מהמועדונים יתווספו לחשבון אחד, כך שלא יהיה צורך להעביר נקודות בין התכניות שונות. תכנית הנאמנות המאוחדת מאפשרת להרוויח בממוצע 20% יותר נקודות ומעמד ה"עלית" יכובד באופן עקבי יותר בכל מלון, בזמן שחברי התכנית נהנים מההטבות שהרוויחו. התכנית מאפשרת ליותר מ-110 מיליון חברים להרוויח נקודות שיאפשרו להם שהייה חינם במלון, הגעה מהירה יותר לסטטוס "עלית", הזמנה קלה ונוחה לשהייה בבתי המלון של הרשת ליהנות משרות Personal Ambassador. "זהו רגע מרגש עבור חברי מועדון הנאמנות שלנו, שיכולים כעת לקבל השראה אינסופית לחוות ולתור את העולם כדי לייצר זיכרונות לכל החיים", אמר דייויד פלואק, סגן נשיא בכיר של מועדון הנאמנות העולמי במריוט העולמית: "מיזגנו את הכוח האדיר של צבירת נקודות בתכנית Marriott Rewards עם היתרונות של מעמד עלית ב- SPG , כדי לייצר את אחת מתכניות הנאמנות העשירות ביותר עם פורטפוליו מלונות המדהים ביותר בעולם - מבונגלו מעל המים, אתר סקי בהרים ועד מבנה ארכיטקטוני עירוני אייקוני". גיא קליימן, מנכ"ל מלון ריץ-קרלטון, הרצליה: "אנחנו גאים להיות חלק מהרשת הבינלאומית הגדולה בעולם בתחום התיירות, מיזוג תוכניות הנאמנות מייצרת עבורנו הזדמנות להיות חלק ממועדון לקוחות הכולל למעלה מ-100 מיליון חברים, דבר המהווה פוטנציאל עסקי בלתי מוגבל. מבחר המותגים, סוגי בתי המלון, אופיים ודרגות האירוח מעניקים שלל אפשרויות לכל כיס ולכל מטרה. חברי מועדון מריוט בישראל יזכו להטבות הן במלונות בארץ והן במלונות ברחבי העולם. אין ספק כי כיום זהו מועדון הלקוחות ותכנית צבירת הנקודות המשתלמת ביותר עבור תיירים ואנשי עסקים אשר נוהגים לעשות שימוש בבתי מלון ברחבי העולם".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}