מריוט: אכסון בשווי 10 מיליון דולר לצוותי רפואה בארה"ב
מנכ"ל רשת המלונאות הגדולה בעולם מעדכן את הציבור ואת חברי מועדון הלקוחות בפעילות למען המאבק במגפת הקורונה ובתקנות הרשת בעקבות המשבר
צילום: shutterstock
ארנה סורנסון, מנכ"ל מריוט אינטרנשיונל, רשת המלונאות הגדולה בעולם, פרסם עדכון לציבור ולחברי מועדון הלקוחות של הרשת על הפעילות השוטפת של החברה בתקופת משבר הקורונה וכן פרטים חדשים לגבי מדיניות ביטול ההזמנות וזכויות חברי המועדון. "עבור אורחים עם הזמנות לכל מועד הגעה עתידי, כולל הזמנות ששולמו מראש, אנו נאפשר שינויים או ביטולים מלאים ללא חיוב עד 24 שעות לפני ההגעה, בכפוף לזמינות ולהפרשי תעריף", אמר סורנסון. כמו כן, "לאורחים המבצעים הזמנות חדשות לכל תאריך הגעה עתידי, כולל הזמנות ששולמו מראש, עד 30 ביוני 2020, אנו נאפשר לשנות או לבטל את ההזמנה ללא עלות עד 24 שעות לפני ההגעה". מריוט גם מסייעת לעובדי שירותי הבריאות הנאבקים במגפת הקורונה. "בתמיכה מצד חברות כרטיסי האשראי שלנו, אמריקן אקספרס ו-JPMorgan Chase, מריוט התחייבה לספק שהות במלונות הרשת בשווי של 10 מיליון דולר לאנשי מקצוע בתחום הבריאות המובילים את המאבק נגד הקורונה בארצות הברית," הוסיף סורנסון. "היוזמה, שנקראת Rooms for Responders, תספק חדרים בחינם באזורים שהושפעו במיוחד, כולל: ניו יורק, ניו אורלינס, שיקגו, דטרויט, לוס אנג'לס, לאס וגאס, וושינגטון, ניו ג'רזי". סורנסון עדכן גם את חברי Marriott Bonvoy, מועדון הלקוחות, על שינויים במעמדם ובתאריך התפוגה של הנקודות. "אנו רוצים שתוכלו ליהנות מהסטטוס שקיבלתם בשנת 2019, שיוארך עד פברואר 2022," אמר. "הנקודות שלכם יפוגו רק אם חשבונכם לא יהיה פעיל במשך 24 חודשים". חברי המועדון יכולים גם לתרום את נקודותיהם לארגוני הסיוע במאבק נגד הקורונה, כמו הצלב האדום, הסהר האדום, יוניצף ועוד.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}