אא

מתרחבת: ישראל-קנדה במגעים לרכישת מלון דניאל ים המלח

קבוצת ישראל-קנדה, בבעלותם של ברק רוזן ואסי טוכמאייר, המעוניינת להרחיב את הזרוע המלונאית, נמצאת במגעים מתקדמים לרכישת מלון דניאל ים המלח מרשת טמרס. בכמה מוערך שוויו של המלון?

מלון דניאל ים המלח. צילום: אמיר חלניה מלון דניאל ים המלח. צילום: אמיר חלניה
קבוצת ישראל-קנדה, בבעלותם של ברק רוזן ואסי טוכמאייר, נמצאת במגעים מתקדמים לרכישת מלון דניאל ים המלח מרשת מלונות טמרס וכן לניהול שאר מלונות הרשת הנמצאת בבעלותו של פויו זבלודוביץ'. מלון דניאל ים המלח מוערך בענף ב-70-80 מיליון שקל.
מלון דניאל ים המלחמלון דניאל ים המלח
חדר האוכל במלון דניאל ים המלח. צילום: מ.אבו-גוש
מלון דניאל ים המלחמלון דניאל ים המלח
חדר במלון דניאל ים המלח. צילום: רועי מזרחי
מלון דניאל ים המלחמלון דניאל ים המלח
הבריכה במלון דניאל ים המלח. צילום: דן פרץ ישראל קנדה, העוסקת בעיקר בנדל"ן, נסחרת בבורסת ת"א לפי שווי שוק של 1.133,045 מיליארד שקל. החברה נכנסה בשנים האחרונות גם לתחום המלונאות. תחילה בזהירות וכעת, על אף משבר הקורונה, רוזן&טוכמאייר עשויים לעשות קפיצה משמעותית בתחום המלונאות עם רכישת מלון דניאל ים המלח. בתוך כך יש לציין כי נגיף הקורונה משפיע על פתיחת המלונות בניהולה של ישראל-קנדה. עפ"י דו"ח מחצית ראשונה של 2020 שפרסמה באחרונה, מלון מידטאון ת"א שבבעלותה, תחת המותג פליי הוטלס, עוכבו עבודות השיפוץ במלון בגלל השפעת נגיף הקורונה ופתיחתו נדחתה בכחודשיים, לדצמבר 2020. גם פתיחתו של מלון גלי כנרת, מלון נוסף שבבעלות החברה, שיפוצו מתעכב וכתוצאה מכך פתיחתו נדחתה לתחילת שנת 2021. מלון אחר בניהולה של ישראל-קנדה, מלון סוליי באילת, נסגר ב-15 במארס וכל עובדיו הוצאו לחל"ת. במהלך חודש יוני נפתח מחדש ובישראל-קנדה מעריכים שהתפוסה במלון תעלה באופן הדרגתי עד סוף השנה. ההכנסות בתחום המלונאות של קבוצת ישראל-קנדה במחצית הראשונה של השנה הסתכמה ב-4.135 מיליון שקל לעומת הוצאות בסך של 4.543 מיליון שקל. ההפסד התפעולי הסתכם ב-445 אלף שקל. ברבעון השני של 2020 רשמה החברה הכנסה של 3.522 מיליון שקל לעומת עלות של 3.411 מיליון שקל.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםישראל קנדה מלונאותמלון דניאל ים המלח

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: